Delicious Thunder

Deze komt er bij mij niet meer in.

Allereest doodzonde dat de final edition er niet meer is, dat vond ik persoonlijk de leukste. En daarnaast vond ik hem beduidend zachter dan voorheen... helaas goude ouwe die ieder jaar terugkeerde, knal ik er dan toch uit.

Ik heb hem al op me lijstje staan voor dit jaar, op een filmpje van vorig jaar beviel hij me toch erg goed. Of is het sinds dit jaar dat hij beduidend minder is?

Toch behoorlijk wat kartonnen geopend bij ons in Den Helder maar hadden allemaal gewoon de finale cakes erin zitten.

Hoef deze zelf denk ik ook niet weer. Had er 4 voor in ons project, ging van 2 normale en 2 final edition uit. Kreeg de 4 normale. Verder geen punt, maar ga dit jaar voor wat anders.

Vond deze knalcake toch echt heel goed knallen hoor. Al een paar jaar in de collectie en doet het heel goed kwa prijs kwaliteit. Stukje siereffect vind ik echt wel leuk eigenlijk.

Niet de hardste niet de zachtste maar wel een hele goede knalcake.

Delicious Thunder

Is bij mij toch heel goed bevallen! Doet natuurlijk onder voor de Salute cake 2 die ik overigens ook had. Maar zeker zeer fatsoenlijke salutes! Ik hand de standaard editie alhoewel ik best de Final edition zou willen proberen mochten die nog voorhanden zijn.

Laatst bewerkt:
Zover wij hebben vernomen komt er weer een finale editie. Geen all at once, maar wel met repeterende snelle salvo's. Wij zijn alvast erg benieuwd.

Is hier al iets meer over bekend of de finale cake weer terug gaat keren.

Wat wij ervan begrepen hebben is dat de originele versie zowieso niet terugkomt i.v.m. afkeurrisico op DB's. Wel zou de 2e cake nu per rij gaan schieten. Dat is dus een wat snellere en spectaculairdere versie dan de eerste variant. Het blijft nog even afwachten wat er straks in de schappen ligt...

Ik heb dit stukje gevonden op de website van de knalkoning:

Cake 1 gaat schot voor schot, cake 2 gaat per 6 schoten.

Back
Bovenaan