Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hmm, ik hoop eigenlijk dat er juist geen finale editie in de mijne zit, maargoed
Hoort het dan ook niet bij de beschrijving te staan, als er een finale editie bij zit?
8+8 gratis besteld maar helaas niets gekregen... hadden iemand anders 1 karton extra mee gegeven ivm met de actie maar dat was dus fout. Dus helaas geen 16 delicious thunder voor mijn. Heb nu in plaats 12 stuks happy thunder q gekregen.
Karton met de normale versie gehad, knal viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, maar ze waren wel leuk voor tussendoor. Groot nadeel: er komt ontzettend veel troep vanaf, de hele straat lag vol met stukjes karton ..
Allereest doodzonde dat de final edition er niet meer is, dat vond ik persoonlijk de leukste. En daarnaast vond ik hem beduidend zachter dan voorheen... helaas goude ouwe die ieder jaar terugkeerde, knal ik er dan toch uit.