LilDanceCrew
VWC lid
ik zit te twijfelen, hoe goed is deze cake in de vooravond? zijn er voor 25 euro leukere artikelen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik zit te twijfelen, hoe goed is deze cake in de vooravond? zijn er voor 25 euro leukere artikelen?
De Daisy Beam is voor dat geld een veel leukere cake, zelfs 12 uur waardig![]()
De Daisy Beam is voor dat geld een veel leukere cake, zelfs 12 uur waardig![]()
Per twee is de de delicious Thunder ook 12 uur waardig![]()
Vind ik echt niet. Veel te traag, ook per twee.
Traag, valt mee. Daarnaast best redelijke klappen. En dan de finale. Kortom, 12 uur waardig. Ach ik gooi er toch nog 2 gravitys achteraan.
Tsja wat is '00:00 waardig' ...? Ligt er natuurlijk aan hoe er in jouw straat gestookt word. Je hebt van die straten waar amper wat word afgestoken, maar je hebt ook straten waar zelfs prof vuurwerk word gestookt. En welke waarde hecht je er zelf aan? Wil je echt alle aandacht dan zou ik niet met een knalcake zoals Delicious Thunder aankomen ( of de set ). Zulke producten komen het meest tot hun recht een beetje in de vooravond als het wat stiller is.
Als je wel een ( of meerdere ) knalcake's wilt afsteken na 00:00 dan ben ik het meer met Knalgoedvuurwerk eens, dan zou ik gaan kijken naar wat betere producten. Als ik je dan een advies mag geven, zou ik de Secret Salute kopen. Die is ook 25 euro en dan heb je bijna even veel shots en die knalt harder ( en het effect is wat leuker natuurlijk ).
Bedankt voor je reactie maar ik had het nooit over 12 uur, ik bedoelde voor in de vooravond![]()
Ow shit nee?? Heb deze besteld bij vuurwerklandoutlet groningen, heb ik bij deze dus geen 1 final edition?