Delicious Thunder

Traag, valt mee. Daarnaast best redelijke klappen. En dan de finale. Kortom, 12 uur waardig. Ach ik gooi er toch nog 2 gravitys achteraan.

Ieder zijn ding. Doe mij maar een silver salute met white thunder of een happy thunder Q. En gooi er dan maar 2 return of the phoenix achteraan.

ik zit te twijfelen, hoe goed is deze cake in de vooravond? zijn er voor 25 euro leukere artikelen?

Tsja wat is '00:00 waardig' ...? Ligt er natuurlijk aan hoe er in jouw straat gestookt word. Je hebt van die straten waar amper wat word afgestoken, maar je hebt ook straten waar zelfs prof vuurwerk word gestookt. En welke waarde hecht je er zelf aan? Wil je echt alle aandacht dan zou ik niet met een knalcake zoals Delicious Thunder aankomen ( of de set ). Zulke producten komen het meest tot hun recht een beetje in de vooravond als het wat stiller is.

Als je wel een ( of meerdere ) knalcake's wilt afsteken na 00:00 dan ben ik het meer met Knalgoedvuurwerk eens, dan zou ik gaan kijken naar wat betere producten. Als ik je dan een advies mag geven, zou ik de Secret Salute kopen. Die is ook 25 euro en dan heb je bijna even veel shots en die knalt harder ( en het effect is wat leuker natuurlijk ).

2 finales bij elkaar best leuk... voor tussendoor. mijn mening..

Maar 0:00 uur... vind ik em iets te mager.
Natuurlijk hangt dat ook van je budget af, anders meerdere te gelijk.. dan is die wel 0:00 waardig..

Tsja wat is '00:00 waardig' ...? Ligt er natuurlijk aan hoe er in jouw straat gestookt word. Je hebt van die straten waar amper wat word afgestoken, maar je hebt ook straten waar zelfs prof vuurwerk word gestookt. En welke waarde hecht je er zelf aan? Wil je echt alle aandacht dan zou ik niet met een knalcake zoals Delicious Thunder aankomen ( of de set ). Zulke producten komen het meest tot hun recht een beetje in de vooravond als het wat stiller is.

Als je wel een ( of meerdere ) knalcake's wilt afsteken na 00:00 dan ben ik het meer met Knalgoedvuurwerk eens, dan zou ik gaan kijken naar wat betere producten. Als ik je dan een advies mag geven, zou ik de Secret Salute kopen. Die is ook 25 euro en dan heb je bijna even veel shots en die knalt harder ( en het effect is wat leuker natuurlijk ).

Bedankt voor je reactie maar ik had het nooit over 12 uur, ik bedoelde voor in de vooravond ;)

Bedankt voor je reactie maar ik had het nooit over 12 uur, ik bedoelde voor in de vooravond ;)

Ik hield bovenstaande reacties door elkaar, maar je hebt alsnog je antwoord! Voor in de vooravond is het perfect. Bij dit soort producten is het dat met hoe meer je ze schiet, hoe leuker het word. Dus kan je zelf kijken of je de set tegelijk schiet of niet.

Dat is echt jammer, speciaal daarvoor eigenlijk een karton gekocht om lekker mee af te sluiten. Was wel zo netjes geweest om dit te vermelden dat dit was aangepast!

Hierbij nog 2 filmpjes van de Delicious Thunder:

Normale versie 5 stuks tegelijk:

Finale Edition 4 stuks achter elkaar met korte pauzes:

Blijft een geweldige knal cake dit, sinds die er is ieder jaar gehad en elke keer weer tevreden.

Deze cakes heb ik ook sinds dat ze in de collectie zitten. Zou het zeer jammer vinden als de finale editie verdwijnt.

Geen finale meer??? Dan heb ik straks acht normale versies.... :(

Dan maak ik zelf wel vier finale cakes :devil:

Was overigens wel zo netjes geweest van Rubro om het even te vermelden.... (tenzij ik het over het hoofd zie)

Ow shit nee?? Heb deze besteld bij vuurwerklandoutlet groningen, heb ik bij deze dus geen 1 final edition?

Ow shit nee?? Heb deze besteld bij vuurwerklandoutlet groningen, heb ik bij deze dus geen 1 final edition?

Misschien wel als je een oudere versie krijgt maar bij de nieuwe dus niet! Ik zou van niet uitgaan om teleurstellingen te verkomen. Ik weet niet of deze een reserve lont heeft maar je kan dan altijd nog 2 lonten tegelijk ontsteken.

Back
Bovenaan