Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmm is het dan niet dat je een karton 'gewone' koopt en er een karton snellere bij krijgt? Of is die logica iets te kort door de bocht?
is er al een karton inhoud bekend?
Nou ik weet niet of je het als nep aanbieding moet zien. Ik vind het een erg leuke actie namelijk. Je moet het zo zien je koopt een cake voor €25 (dit is de normale variant die je koopt) en je krijgt als actie een andere snellere cake erbij, oftewel 2 halen is 1 betalen. Je kunt het dus als een nep aanbieding zien, maar vergeet alleen niet dat marketing een moeilijk iets is en je alles wel een assortiment kan noemen maar dit spreekt begevenlijk niet meer aan.
2 Halen 1 betalen is net als happy hour in de kroeg, en ik neem aan dat als jij je biertje bestelt je graag 2 biertjes ziet en niet een glas sauvignon blanc ernaast...
Begrijp mij niet verkeerd vind het prijs technisch super interessant en hij zal er zeker komen, maar ik vind over het algemeen in de vuurwerk industrie dat de klant extreem wordt misleid, en dat is iets waar ik fel tegen ben!
Marketing technisch wel slim, maatschappelijk verantwoord? Niet echt in mijn ogen.
2 Knal Cake's voor de prijs van 1 !
Als je een karton hiervan besteld, zitten dus beide versie's hierin? Hoeveel van deze cake's zitten er in een karton? Lijk me wel leuk voor zo'n prijs om de gehele dag te stoken.
Heb hem ook besteld. Ga de normale versie denk ik van twee kanten uit ontsteken, zodat ook daarvan het tempo omhoog gaan, om het over te laten lopen in de gratis finale edition.