Delft 02-08-2008 Varend Corso

moontan

VWC lid
Varend corso op 2 augustus in Delft

Vuurwerk
In het corso-weekend krijgt iedere dag een extra regio-accent. Op vrijdag is dat de Rijnmonddag, op zaterdag de Westlanddag en op zondag de Delflanddag. In drie dagen tijd leggen de deelnemende boten ruim 70 kilometer af. De zaterdag wordt afgesloten met een corsofeest en een spetterend vuurwerk. Tijdens de drie corsodagen vinden er ook verschillende walactiviteiten plaats in onder meer Delft, Den Hoorn en Schipluiden.

Meer info:
http://www.delft.nl/content.jsp?objectid=37834

Mocht ik geen vervoer hebben naar Geelse kanaalfeesten en dit wordt wel een leuk showtje zal ik hier wel even een kijkje nemen.

Dit vuurwerk zal zeer waarschijnlijk, net als vorig jaar, in Naaldwijk geschoten worden. Toen schoot Katan z'n befaamde "Candles en blokjes" show. Weet nog niet of Katan dit jaar weer schiet, maar misschien kan Mikeole daar meer over vertellen.

Dit vuurwerk zal zeer waarschijnlijk, net als vorig jaar, in Naaldwijk geschoten worden. Toen schoot Katan z'n befaamde "Candles en blokjes" show. Weet nog niet of Katan dit jaar weer schiet, maar misschien kan Mikeole daar meer over vertellen.

Bedankt voor het melden shinji.

Ik wil graag weten van hun of Katan Vuurwerk dit danw eer schiet ja.
Ik denk niet dat ik dan ga, tenzij ze Maxx line gaan gebruiken dan kom ik zeker kijken.
Maar heb onderhand de showtjes van Katan gezien en het kost me wel ca. 7 euro om daar te komen dus ik zal zien ik hoop dat Mike hier nog even reageert.

Back
Bovenaan