Defender Big Box

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1182
Artikelnaam: Defender Big Box
Bruto Gewicht: volgt gram
Aantal schoten: 24 stuks per verpakking
Effectomschrijving: Deze extra grote nieuwe shocks blijven je bij door de kleur en zeer felle knal! In voordeelverpakking van 24 stuks.
Max. tube diameter: volgt
Tijdsduur: nvt sec.
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 12/24
Adviesprijs: € 19.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1182_defender_big_box.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Hele mooie en vrij grote singleshots vergelijkbaar met de Sick 6, volgens mij blijven deze gewoon volgend jaar(hopelijk).
Hier zie je de dummy product, ik vindt ze erg netjes afgewerkt en ben benieuwd naar de uitwerking.:) (Foto gemaakt bij Meliora vuurwerk Middenmeer)

P_20171216_163725_vHDR_Auto[2603].jpg

Had even een foto genomen met al mijn single shots die ik dit jaar heb op een rij en ze zijn de grootste

2017-12-29 10.51.48.jpg

Ik vind ze wel leuk vooral als je ze met korting kan kopen, de adviesprijs vind ik te hoog voor deze. Helaas ging de 1e wel omhoog maar knalde niet uit elkaar, de 2e en 3e gingen wel goed.

Ik had deze met oud en nieuw, gekocht bij de intratuin pijnacker voor 15,99. Erg mooie kleuren en een heldere harde knal. zeker een aanrader :D

Naar mijn mening 1 van de best afgewerkte singleshots van NL. Heel stevig voetje met een strak label in een gave doos. Bijna China Red vaak voor 5 of 6 euro goedkoper waardoor je vaak toch voor die kiest.

Back
Bovenaan