Defcon Thunder [Uitloop]

Starburst

VWC lid
Artikelnummer: 841
Artikelnaam: Clouds of Thunder
Bruto Gewicht: 7.5kg
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 196 Schots
Effectomschrijving: Fan-shape whistling and thunder
Richtprijs: € 89,95
Verpakkingseenheid: 2/1
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja wij zullen er zijn :wink:. Ik geloof wel dat er gefilmd wordt.

Ja morgen word er gefilmt.

Gerwin en Mattenfreak hebben beide een camera mee. Gerwin gaat het filmen.

Hmmm er stond toch een logo op de foto. Hoezo is de afbeelding gewijzigd ??.

lekker boeiend zolang er gefilmd wordt ben ik al heel gelukkig
hebben we over een paar daagies weer een paar nieuwe producten om over te ***len
ben vooral benieud naar die 28 schots pot de crystal en de 1500 schots gigatronix:rolleyes:

:bye:x

Nou ik moet zeggen dat deze, de defcon thunder, me ook wel aanspreekt. En de Gigatronix laat ik nog even aan me voorbij gaan, aangezien het uit de meeste folders valt op te maken dat de megatronix in de aanbieding komt dit jaar :D.

Mooi dat jullie gaan filmen, filmpjes overmorgen online? :rolleyes:

:rolleyes:Cafferata kwam dit jaar met een knalcake van 140 schoten, niet verwacht dat ze dat konden verbreken. 196 schoten. Pfoe ik zie ze al rap achter elkaar de lucht in gaan in verschillende shapes. Ben benieuwd naar de prijs.

Ik heb de effect foto's van deze cake al gezien en die zien er heel goed uit. Vanavond zullen we hem live zien en ik ben erg benieuwd.

Op de folder van GBV staat dat de layout is gemaakt van echte foto's van het effect van deze cake. En dat lijkt gewoon op puur alleen een flits. Dus als de knallen en het tempo nog goed is is het zeker een topper. Alleen nog hopen dat de prijs niet te gek word voor een 500 grammer. :wink:

ik ben erg benieuwd naar dit ding;
196 thunderkings, dat klinkt heel leuk, maar bang 2 bang kost 12 euro voor 16 schoten. als dat maar niet in verhouding toeneemt :( dan kan je beter een karton nitrate cake's halen en doorlonten naar mijn mening

mvg, Lünig

Hoop dat de knal te vergelijken is met een thunderking. Hier zit alleen wel wat minder kruit in per schot. Thunderking was geloof ik iets van 7 gram en deze zal rond de 2,5 gram per schot uitkomen. Maar met zoveel schoten verwacht ik eerder gezegd wel aardig wat geweld.

Hoop dat we vanavond positieve berichten over deze cake horen.

Vanavond live gezien, film volgt nog, maar dit is ook zeker een leuke bak. Fluit en thunders, toppie, de prijs komt neer op € 89,95 en de knal is een stuk minder dan de Clouds of Thunder die echt kneiterhard gaat. :) Deze cake is gewoon geweld, knal fluit, absoluut een klapper met O&N, de vraag is alleen of je het geld ervoor over hebt.

:bye:

wow, echt een vet filmpje, maar niet erg duidelijk wat een zo'n cake nou doet..
dit filmpje gezien te hebben ga ik toch echt voor clouds of thunder; titanium boeketten, en zo te horen ook hardere knallen. vind ik dat meer waar voor je geld. zeker als je meeneemt dat niet al de schoten uit deze pot een knal geven; €89,95 vind ik deze pot dan niet waard helaas.

Laatst bewerkt:
het is wel veel geweld lekker die knallen en die fluiters maar om daar nou €89,95 voor neer te leggen gaat wel een beetje ver.

Back
Bovenaan