Deel een karton topic

Ik zag ze op wat foto's van TV en internet en ik dacht dat het gewoon reproductie was. Maar het zijn dus de originelen uit 1995? Hoe komen ze aan zo'n grote voorraad dat ze nog zoveel hebben? Hoeveel Astronauten lopen er dan wel niet rond?

Ze waren toentertijd afgekeurd en moesten vernietigd worden.
Maar een x aantal pallets (Waarschijnlijk de hele partij) is in Duitsland terecht gekomen.

Vroeger mochten Nederlandse importeurs afgekeurd vuurwerk aan buitenlandse bedrijven verkopen.
Maar dit is sinds een x aantal jaren verboden.
Zo kwam je bij Loots ook afgekeurde artikelen van Wolff tegen.

Afgelopen jaar een aantal sloffen gehad leuk stookvoer ( o.a voor mijn neefjes )knalde goed wel erg korte lontjes, ze lagen nog geen 2 sec op de grond of ze knalde al.

Ik denk dat we makkelijker bij kunnen houden wie er geen belang zou hebben bij een aantal sloffen :p
Persoonlijk hoor ik niet bij die groep ...:cool:

Die supercrackers zijn in december afgelopen jaar ook via de achterdeur op een Nederlandse webshop terecht gekomen. Heb ze toen niet gekocht, maar hoorde er goede verhalen over.

Ze waren toentertijd afgekeurd en moesten vernietigd worden.
Maar een x aantal pallets (Waarschijnlijk de hele partij) is in Duitsland terecht gekomen.

Vroeger mochten Nederlandse importeurs afgekeurd vuurwerk aan buitenlandse bedrijven verkopen.
Maar dit is sinds een x aantal jaren verboden.
Zo kwam je bij Loots ook afgekeurde artikelen van Wolff tegen.

Wat is de reden dat ze destijds zijn afgekeurd?

Het is trouwens +/- 27 jaar geleden. Ik had echt nooit gedacht dat er nog zoveel op voorraad zou zijn in Duitsland. Hier in dit topic zeggen mensen een karton of half karton of zo te willen, dus er zal kennelijk nog wel een hele hoop zijn?

Ik had verwacht dat er in zo'n geval als deze, bijna niets meer over zou zijn omdat het al 27 jaar geleden is en allang opgekocht kon zijn door het Duitse volk.

Laatst bewerkt:

Het is trouwens +/- 27 jaar geleden. Ik had echt nooit gedacht dat er nog zoveel op voorraad zou zijn in Duitsland. Hier in dit topic zeggen mensen een karton of half karton of zo te willen, dus er zal kennelijk nog wel een hele hoop zijn?

Ik had verwacht dat er in zo'n geval als deze, bijna niets meer over zou zijn omdat het al 27 jaar geleden is en allang opgekocht kon zijn door het Duitse volk.
Ik denk dat ze toen der tijd zijn afgekeurd om het lontje,de meeste zijn heel kort en je ziet ze haast niet branden.meer iets van onvoorspelbaar smeulen.dit betreft de versie met het dunne visco lont trouwens(de grijs lont versie vind je helaas haast niet meer)
Maar als je je verstand gebruikt dan zijn ze best bruikbaar en ze snipperen....

Zal ik weer even on-topic gaan!:p

Staat momenteel nog nergens online (althans, ik kan het niet vinden), maar zit er denk ik nog wel aan te komen, dus bij deze alvast:
Zijn er gegadigden voor het delen van een karton:
Monster Ride (8 stuks)
Decibell (4 stuks)

Woon zelf omgeving amsterdam, maar cross bijna het hele land van west naar oost door eind van het jaar (met uitzondering van het hoge noorden en verre zuiden):D, dus qua afspreken moet het wel goedkomen!

Hi, ja is goed. Ik kom uit Hdorp. Wellicht vinden we nog een paar opties om te delen ����

Zal ik weer even on-topic gaan!:p

Staat momenteel nog nergens online (althans, ik kan het niet vinden), maar zit er denk ik nog wel aan te komen, dus bij deze alvast:
Zijn er gegadigden voor het delen van een karton:
Monster Ride (8 stuks)
Decibell (4 stuks)

Woon zelf omgeving amsterdam, maar cross bijna het hele land van west naar oost door eind van het jaar (met uitzondering van het hoge noorden en verre zuiden):D, dus qua afspreken moet het wel goedkomen!

Ik deel graag een karton Monsteride met je, maar volgensmij is er hierboven ook al een gegadigden!

De antwoorden op mijn vragen staan in dit topic. Beetje domme vraag van mij.

Hoeveel broden gingen er trouwens in zo'n karton?

Voor een flink aantal freaks is het iets heel normaals: het bestellen van een karton cakes of andere producten. Toch zijn er denk ik flink wat freaks met een wat lager budget of freaks die de helft van een karton ook genoeg vinden!
Vandaar dus dit topic!

Mocht je ergens bij een dealer een mooie actie zien, maar geen heel karton willen, maar wel een gedeelte, laat het dan hier weten!
Plaats een post met welk product je wilt hebben en hoeveel stuks uit het karton en geef aan in welke omgeving (wel zo handig)!

Op deze manier kunnen hopelijk nog meer freaks blij worden gemaakt met hun ultieme wishlist!

:handsup:

P.S.: graag alleen omgeving benoemen en geen specifieke winkeliers in verband met de regels met betrekking tot promotie!

Gezien de huldige inflatie, bump ik dit topic maar even :D

Iemand nog leuke kartonnen gespot en eventueel wil splitten ? :)

Aangezien ik op mijn budget moet letten en alles per doos toch een stuk goedkoper is wil ik vragen of er iemand in de buurt van Sittard (Limburg, Brabant) wat leuke cakes heeft die hij dan wel wilt delen, mits mijn smaak natuurlijk. Bijvoorbeeld Splitting Red van Weco, daar ben ik al lang op zoek naar. Wilde eigenlijk via Orthen kopen maar die gaan niet meer open dit jaar. Dus, ik hoor het wel, in dat geval zet het maar hier neer of pm mij maar. Thnx! :)

Back
Bovenaan