Decibel

Kwam zojuist weer een filmpje tegen van deze topper van Wolff. De adviesprijs is denk ik al scherp te noemen, maar de bedragen die voorbij komen in de freakacties zijn wel heel erg fijn.

Kwam zojuist weer een filmpje tegen van deze topper van Wolff. De adviesprijs is denk ik al scherp te noemen, maar de bedragen die voorbij komen in de freakacties zijn wel heel erg fijn.

Waar krijg je deze dan voor een tientje of 12,50 ?

Ik zie hem voor €18,95 staan bij Vuurwerkland, maar ergens anders?

Hij werd zaterdag geschoten en het is echt een topper. Goed uitgewerkte goude spinning tails en de burst en boeketspreiding is echt top. Geweldig en bizar te noemen dat ie voor onder de 20 euro te koop is en dan is er nog geen eens freakkorting van af. Beste prijs kwaliteit cake van de hele markt naar mijn mening.

Hier op 02.22 wordt ie geschoten

Laatst bewerkt:
Dat ziet er toch best mooi uit op de laatste 2 filmpjes. Laat me echt twijfelen om deze toch nog mee te pakken dit jaar. Nu wel beetje spijt dat ik dezd cake vorig jaar heb geannuleerd.

Volgens mij heb ik er totaal iets van 5 in bestelling staan. Op elk filmpje goed, kan alleen maar top zijn!

Komt op beide films hierboven echt prima over, blijft een top cake. Blij met ons bestelde karton.

Ik heb deze 1x in bestelling staan, maar begin nu wel te twijfelen of dat niet een beetje aan de karige kant is. Wat een ding zeg.

Volgens mij heb ik er totaal iets van 5 in bestelling staan. Op elk filmpje goed, kan alleen maar top zijn!

Ik weet niet hoe handig je bent maar je zou er een soort fanshape / W shape van kunnen maken ( ligt aan de stookplek natuurlijk of dat lukt ). Dat geeft echt een geweldig effect met die spinning tails.

Back
Bovenaan