Filmpje al elders op het forum gepost, maar deel hem graag ook hier even
Veel beter ga je het niet vinden in deze prijsklasse. Prachtige spinners, grote effecten en heldere kleuren.
China red rat?
Althans dat hoop ik, ben benieuwd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Filmpje al elders op het forum gepost, maar deel hem graag ook hier even
Veel beter ga je het niet vinden in deze prijsklasse. Prachtige spinners, grote effecten en heldere kleuren.
China red rat?
Althans dat hoop ik, ben benieuwd
ja duidelijk hoor....deze komt zeker op de lijst voor dit jaar. Vorig jaar eigenlijk helemaal gemist. Eeuwig zonde! Want dit is een heerlijke cake met mooie spinners en dikke burst met blink effecten (met erg leuke kleuren ook).Filmpje al elders op het forum gepost, maar deel hem graag ook hier even
Ik zie deze ergens in het gooi voor een tientje staan als je per karton shopt... Aaaaarghhhh, ik was eigenlijk klaar voor dit jaar!
Ik zie deze ergens in het gooi voor een tientje staan als je per karton shopt... Aaaaarghhhh, ik was eigenlijk klaar voor dit jaar!
Vorig jaar een verassende topper. Heb er nu 5. Weet nog niet hoe ik ze wil schieten, opbouwend in tempo of allemaal te gelijk!
Echt gave spinnercake, burst viel niks t3gen voor 25mm