Decibel

Toffe cake dit, musthave zo aan het filmpje te zien! Iemand die kan vertellen hoe de burst op de demo was?
De burst, en de spinners waren dikke prima op de demo! Spinners iets krachtiger dan op de video's, waardoor de boeketten redelijk breed uit terecht kwamen. Al met al een topcake!

Heb nog even verder gekeken en ik denk dat het formaat van de pen waarschijnlijk een wat vertekend beeld geeft. Cake is 25mm, dus het kaliber is groot genoeg, had de tubes misschien iets hoger verwacht omdat de spinners in de video best hoog de lucht in worden geslingerd, maar lijtk erop dat de cake niet zo klein is dan ik in eerste instantie dacht.

Heb nog even verder gekeken en ik denk dat het formaat van de pen waarschijnlijk een wat vertekend beeld geeft. Cake is 25mm, dus het kaliber is groot genoeg, had de tubes misschien iets hoger verwacht omdat de spinners in de video best hoog de lucht in worden geslingerd, maar lijtk erop dat de cake niet zo klein is dan ik in eerste instantie dacht.

Ik schat de afmeting ongeveer net zo in als een HL16/HL25

Zojuist op de demo van Vuurwerkhal gezien en dit is wel een erg lekker cakeje (voor het geld). Ik zag toch echt spinners, mooie blinkers en hoorde een goede burst.

Ook net gezien in Zoetermeer, heerlijke cake, maar toch een beetje jammer dat de spinners toch beduidend minder waren dan in het filmpje van Wolff zelf.

Deze heb ik vanavond live gezien bij de demo van de Vuurwerkhal, Zoetermeer.
Viel mij niks tegen! :) De draaistaarten vind ik toch echt prima draaien. De boeketten zijn ook met een goede burst en flink gevuld. De prijs is echt laag te noemen. Zeker een aanradertje hoor!

Ook net gezien in Zoetermeer, heerlijke cake, maar toch een beetje jammer dat de spinners toch beduidend minder waren dan in het filmpje van Wolff zelf.

Eens, maar het valt een stuk minder tegen dan de Open Fire van vorig jaar. Voor het geld heb je een hele leuke cake in de straat staan. Ik ben blij dat ik hem al in meervoud heb besteld :)

Is voor het geld inderdaad een prima cake, maar wat ik jammer vind is dat die mooie overgang van comet naar spinner een beetje lijkt te missen. Het lijkt nu alsof de comet ook al een beetje van de spinner meekrijgt... Maar misschien valt het in de straat nog wel mee. Blij dat ik deze heb besteld in ieder geval!

Back
Bovenaan