Decibel

Hele gave cake zeg, mooie spinners en leuke kleuren. Prijs is natuurlijk ook erg goed, toppertje dit.

Mooi ding maar jah dat dacht ik vorig jaar ook bij de totaal geflopte Open Fire van Wolff.
Die deed het ook prima op de demo maar de productie was janken, ik durf het niet meer aan met Wolff en spinners....

Op zich snap ik de reacties wel omtrent de Open Fire. Alleen is de Decibel wel een stuk goedkoper. En lijkt mij dus toch wel het proberen waard daardoor.

Op zich snap ik de reacties wel omtrent de Open Fire. Alleen is de Decibel wel een stuk goedkoper. En lijkt mij dus toch wel het proberen waard daardoor.

Inderdaad staat deze voor de helft van de prijs van de Open Fire, die had ik vorig jaar en heb daar nog steeds een nare bij smaak van in mijn mond. Voor deze 15 euro is de gok hem te nemen in ieder geval aanwezig hier.

Ja oke dat scheelt aardig, vooral als er nog wat freak korting te scoren valt. Dan kan je er geen buil aan vallen.

Krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij Open Fire. Krijg het er warm van maar wil geen kat in de zak. Ik wacht dit jaar ff met de aankoop van deze. Misschien later in het jaar.....

Dat was ook mijn primaire reactie. Nu ik hem voor €11,25 zie staan, heb ik er toch 2 van besteld.

Krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij Open Fire. Krijg het er warm van maar wil geen kat in de zak. Ik wacht dit jaar ff met de aankoop van deze. Misschien later in het jaar.....

Back
Bovenaan