Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik moet even zien of er een demo komt in de buurt, anders weer geen demo dit jaar.. ben 2 x naar een demo geweest in het verleden, maar zijn beide niet door gegaan. Dus heb eerlijk gezegt nog nooit een demo gezien! *shame on me*
Maar daarin tegen ben ik wel naar grote shows enzo gegaan.. dus zo erg.. nee is het niet echt
Het schiet inderdaad al aardig op, nog maar 23 dagen!!!
Nog 19 dagen beste kruitsnuivers! Het zit er echt heel snel aan te komen! Over 2 weken is het nu alweer kerst en daarna zijn onze dagen echt aangebroken....
Deze week weer sneeuw, misschien komt er zelfs een witte kerst? Ook is er overal waar je komt nu heerlijke verlichting, super gezellig.
December is voor mij ook altijd lekker, in het begin van de maand een aantal demo's bezoeken
18 dec een week op vakantie, dan gaat de tijd altijd erg hard vind ik zelf, dus eerder bij oud en nieuw!
En 30 december nog jarig zijn, lekker geld ontvangen voor nog meer vuurwerk