December!

December is echt de gezelligste maand, al die feest dagen en als er sneeuw ligt is het plaatje helemaal compleet:D

Ik ben het eens met xBart. Lekker eten, voor de open haard zitten, en natuurlijk vuurwerk. December is gewoon de gezelligste maand van het jaar.

Eindelijk December
De meest fantastische maand van het jaar is weer begonnen
Kacheltje aan , sneeuw buiten, glaasje gluhwein, vuurwerkcrew.nl
en dan over 30 dagen afsluiten met onze traditie :p

Zo dat mogen we zeker wel zeggen hoor. Decembermaand, fantastisch! Nu is het echt raak. Kruitstress is goed aanwezig.

December is voor mij altijd een hele leuke maand.
Het begint op de eerste dag al met de verjaardag van me vriendin, en op 5 december natuurlijk sinterklaar. Op kerstavond heb ik het alweer een jaar langer uitgehouden met mijn vriendin, kerst is natuurlijk ook prachtig (hoewel het niet altijd wit is), en dan is het echt aftellen geblazen. 28 december doen we nog een feest van mijn oma (75 jaar) er tegenaan en dan gaat het ECHT beginnen.

Sinterklaas is verdwenen met de kruitzon. Kerstman kom er maar in en daarna natuurlijk onze dag...!

Ben heel de week ziek, dus heb niet kunnen zien of er al lichtjes bij mensen hangen. Op ons dorp hangen wel sinds een week geleden al lichtjes, ziet er wel gezellig uit.

Mijn vader is niet zo met de kerstversiering, dus bij ons is het zoiezo al wat minder. We doen sinds paar jaar al geen kerstboom meer enzo. Me moeder probeert het nog wel gezellig te maken, dat doet ze zoiezo altijd al. Maar her en der stiekem wat lichtjes ophangen, doet ze wel in December:)

Ben heel de week ziek, dus heb niet kunnen zien of er al lichtjes bij mensen hangen. Op ons dorp hangen wel sinds een week geleden al lichtjes, ziet er wel gezellig uit.

Mijn vader is niet zo met de kerstversiering, dus bij ons is het zoiezo al wat minder. We doen sinds paar jaar al geen kerstboom meer enzo. Me moeder probeert het nog wel gezellig te maken, dat doet ze zoiezo altijd al. Maar her en der stiekem wat lichtjes ophangen, doet ze wel in December:)

Wat houdt jou tegen om initiatief te nemen en de boom op te zetten en het huis gezellig te maken dan?

December is mijn favoriete maand.

Vind het altijd gezellig met al die lichtjes en lekker warm bij de open haard / kachel zitten.

Met Sinterklaas doen wij zo wie zo niks meer, dus dat houdt al op.
Met Kerst doen wij ook nog vrij weinig, want familie woont ver weg, dus daar kunnen we het niet mee vieren.
We doen meestal gewoon wat lekkers koken en kleine cadeaus voor elkaar kopen. Meer niet.
Kerstboom mag ook niet meer in dit huis komen van mijn moeder.

Oud en nieuw is toch wel de feestdag wat het meest wordt gevierd.
Veel vuurwerk (van mijn kant) en gezellig de TV aan en wat visite op bezoek.
Vind dit toch de leukste feestdag van December! :D

Wat houdt jou tegen om initiatief te nemen en de boom op te zetten en het huis gezellig te maken dan?

Aangezien mijn broertje een allergie ziekte heeft, zal dit niet mogelijk zijn:)

We hadden als alternatief een kunstboom, maar mijn vader zag dat niet meer zitten en heeft hem weggegooit. En ja, gezelligheid vind ik natuurlijk super, maar ik heb geen geld voor een boom of wat dan ook.

Ik help trouwens wel altijd mijn oma met hun kerstboom, en dat vind ik ook super! Is voor mij een soort vervanging omdat wij het niet hebben. Help ook heel hun huis te versieren met lichtjes en dingetjes:) Dus heb niet echt veel te klagen hoor..:p

Thuis hebben wij trouwens ook een openhaard, dit is ook erg sfeervol. Elke avond lekker stoken..:thumbsup: Plus dat het lekker warm in huis is.

Back
Bovenaan