December!

SniperX

VWC lid
Hallo medevuurwerkfreaks!
Hier dan het algemene December topic, nog maar 83 uur en we zitten in December. Voor ons de heilige maand met daarin dé dagen!

Hoe ziet December er voor jou uit? Wat betekent het voor je? Wanneer krijg je kerstvakantie? Hoe waren voorgaande Decembers voor jou, d.w.z. bijvoorbeeld December 2009 & 2008. Ook sfeerfoto's zijn welkom van bijvoorbeeld vorig jaar December!

Veel plezier gewenst in het algemene sfeer December topic!

Inderdaad alweer bijna december,DE maand van het jaar!
Even de laatste krantjes binnekrijgen en bestellen maar.Ook de maand dat er weer sneeuw valt, wat zowel sfeer als ellende geeft,maar het belangrijkste; Oud en nieuw komt steeds dichter bij!!!

Ik heb zelf 17 December vakantie om 12.00.
16 December kerstgala!
en 15 December de vuurwerkshow in Almelo van Harings Vuurwerk maar eens bezoeken.

Wij hebben pas 24 December vrij.
Eigenlijk is dat wel lekkerder.
Vandaag eindelijk weer sneeuw.
Ik heb heel mijn planning voor de vakantie al klaar. Met kerst lekker eten, dan vuurwerk halen en heel de dag ernaar kijken :D Dan op de 31 STOKEN!! En daarna luieren :p

December begint voor mij met mijn verjaardag, dan sinterklaas, dan nog een flink aantal drukke studiedagen(einde van de periode) dan direct in de vakantie op vakantie met mijn ouders. Daar vieren we ook kerst. Als ik dan terug ben moet ik alweer direct werken in de vuurwerkverkoop en dan is het alweer O&N. Een drukke maand dus, die dus ook snel voorbij is. Aan de ene kant is dat een voordeel, snel O&N, maar een nadeel is dat de leukste maand van het jaar weer voorbij is.

Ik heb ook pas 24 december vrij. Dus vakantie, en meteen kerst. Vind ik beter dan 2 januari al naar school!
Begin van december is voor mij de definitieve lijst uitzoeken, en dan bestellen. Dan Sinterklaas, doen we niet veel aan. Na Sinterklaas zie je meteen overal de kerstverlichting weer komen, ook bij ons in de straat:D. Dan is er een tijdje niks, vuurwerk is al besteld, nog gewoon naar school... 19 december is hier een demo, dat is wel leuk. Toch is het wachten tot de kerstvakantie. Dat wachten is al een stuk minder erg als het weer mee zal zitten... Lekker sneeuw en ijs, behalve op de fiets. In de vakantie hier dus meteen Kerst, lekker eten en gezellig, veel knallen te horen natuurlijk... Dan een paar dagen die enorm traag gaan, en dan vuurwerk ophalen! De rest is zelf wel in te vullen lijkt me...

Ja de tijd gaat hard he, nu namelijk nog 77 uur. Maar goed, hebben jullie de folders allemaal al of komen ze net als bij mij begin December pas?

Ik heb al een aantal folders maar moest ze wel zelf halen, de meeste folders komen met alle reclame erbij! ( Morgen/die weken erna )

Wat betreft de maand december, lekker naar demo,s gaan, beetje bestellen,beetje praten met de vuurwerk verkopers, dan is de tijd zo om en staan we al weer bij de winkels om het af te halen:D

Heb er zin in:blink:

Rik:bye:

December betekend voor mij...

Sfeer, lekkere openhaard lucht in de straten:) Vuurwerk in de verte s'avonds.. Lekker vroeg donker.

De feestdagen zijn super gezellig, 5 december met de familie het bekende dobbelsteen spel doen:D

1e/2e kerstdag lekker eten bij de andere familie.

En...

Al mijn filmpjes zoveel mogelijk posten tot de 31e!!!! Aftellen doe ik al, maar nu word het dus extra leuk.

Yay! Bijna de Sint met zijn Pieten de deur uitschoppen dan gelijk de kerstboom optuigen en kerstmuziek draaien als een gek! Alleen het feit dat school nog tussendoor komt is vrij irritant!

Ik heb nu al vrij dus ja, met kerst heb ik niet echt speciaal vrij, haha!
Alleen met kerstdagen zelf voornamelijk werken! (Horeca)

Vind December zelf niet zo'n hele leuke maand, ik vind Oud en Nieuw toch het leukste maar dat is pas op het laatst.
Met Kerst doen we voornamelijk lekker eten en kleine cadeaus geven, maar meer ook niet.
Sinterklaas doen we helemaal niks.
December draait bij mij dus echt om Oud en nieuw.

Voor mij is het zo dat in december kerst en vuurwerk zitten.
ik heb echt een grote hekel aan: kou, vroeg donker, en school. en die zitten allemaal in december( ok school zit in bijna elke maand maar dat maakt niet uit:P).
Ik ben meer een zomermens kom al sidns dat ik 1 was in zeeland elk weekend en elke vakantie( op de kerstvakantie na, dan gingen we naar ergens waar het warm was:D.

mijn vakantie begin ook pas 24 december om 11:00. Maar zoals meerdere hier al vertellen vind ik dat wel lekker.De eerste week lekker kerstmis en daarna lekker een hele week me met vuurwerk bezig houden dan komt de dag der dagen. En daarna heel eventjes baalen.
En dan lekker een weekje rusten

Back
Bovenaan