Dealers Rubro Vuurwerk

En ik mis er juist één op bovenstaande lijst: de Vuurwerkstunthal.nl die juist wel Rubro verkopen. Zij zijn één van de verkooppunten die een enorme hoeveelheid 4 Seasons hebben verkocht...

Die hebben er i.d.d. wat aan gedaan zeg.

Zie antwoord hieronder (ehw hierboven) ging ff mis
Gr wim

hahahaha we willen het niet moeilijker maken dan het al is hoor.
In ieder geval een prachtige lijst, met ruimte voor veeeeeel meer!!!

Ah dat verklaart een hoop! Misschien toch handig om de naam van de Vuurwerkstunthal.nl erbij te vermelden? Als je zoekt op Pyronet zul je niet zoveel vinden en zal het mensen ook niet zoveel zeggen.

Haha, laat die mannen maar hun gang gaan daar! Niet te geloven inderdaad!

Aangepast voor het harde werk
Gr Wim

Weet iemand mij mischien te vertellen waar ik een rubro dealer dicht bij alkmaar kan vinden? Ik zou graag die 100shot event cake willen bestellen.

Mvg, Cyriel

Zoals je kunt zien staan alle winkeliers die Rubro verkopen hier vermeld.
De eerste post op deze pagina van Wim.

Ik heb die post gezien.

Maar ik zou niet weten waar die dealers zich bevinden.
Zou iemandt mij hier informatie over kunnen geven ik vind het niet erg om er een stuk voor te rijden +- 50 km.

Mvg, Cyriel

Ik heb die post gezien.

Maar ik zou niet weten waar die dealers zich bevinden.
Zou iemandt mij hier informatie over kunnen geven ik vind het niet erg om er een stuk voor te rijden +- 50 km.

Mvg, Cyriel

Ik zie dat je in HHW woont, dan kan je het beste naar de Vuurwerkcentrale gaan (www.vuurwerkcentrale.nl). Die zit in Zwaagdijk en in Zwaag. Is niet eens ver bij je vandaan... maar als je de Secret Salute wilt hebben moet je heel snel zijn, want die gaan als de neter. Die zijn waarschijnlijk voor 29 december al uitverkocht.

Bij deze wil ik Rubro Vuurwerk en Wim in het bijzonder bedanken voor het fraaie presentje voor het aandragen van mogelijke nieuwe Rubro-dealers! Het heeft even geduurd maar het was het wachten waard! Mocht je nog niets van Wim gehoord hebben stuur hem dan even een PM en hij zal z.s.m. reageren!

Is idd niet heel handig, maar volgens mij is google je beste vriend in dit geval?
Gewoon die namen even googlen en dan zie je vanzelf wat bij jou in de buurt zit lijkt me?

no limits fireworks in hippolytushoef noord holland!!verkocht ook wat rubro art:
buurt assortiment xxl
4 season box 100 s
heavy-ledengd 16s
25s
36s en de 49s
en niet tevergeten de secret salute.:bye:

Back
Bovenaan