Dealers BonFireWorks

Komen er dit jaar nieuwe dealers bij? En weet iemand of er een dealer in Noord-Holland en dan in de omgeving Hilversum zit?

Ik wou dat het waar was!!
Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat er geen verkooppunt in onze woonplaats zal komen dit jaar Bassie.
Maar wat niet is kan nog komen.
Pyrovoordeel van de familie Harten (veenendaal/ede) is voorlopig voor ons de dichtsbijzijnde heb ik het idee.

Weet iemand waarom Bonfirfeworks zelf geen dealerlijst op de site heeft staan?
Zijn ze nu nog aan het onderhandelen met mogelijke verkooppunten?
Het lijkt mij voor Bonfireworks toch wel een beetje de tijd ervoor worden...

PS: Wie weet waar in de regio Flevoland / Utrecht de Gorgeous word verkocht?
Ben er nu al een tijdje naar aan het speuren en spitten op het net, maar
ik vind deze maar steeds niet...

Ik heb hem zien staan in Leiderdorp bij:vuurwerk4all
prijs € 32,50

het is wel geen flevoland/utrecht, maar met de auto gewoon A6 , a1, A9 en dan A4; ca 45 minuten rijden

Laatst bewerkt:
Ik wou dat het waar was!!
Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat er geen verkooppunt in onze woonplaats zal komen dit jaar Bassie.
Maar wat niet is kan nog komen.
Pyrovoordeel van de familie Harten (veenendaal/ede) is voorlopig voor ons de dichtsbijzijnde heb ik het idee.

123vuurwerk.nl in lopik is drie kwartier rijden van uit almere dus dat is toch voor jullie dan toch ook dicht bij. ik ga ook altijd naar almere.

Goed nieuws voor de freaks in de omgeving van Zuid-oost Drenthe!
Ik heb begrepen dat Van der Veen vuurwerk te Nieuw-Weerdinge, naast Proline & Zena, nu ook de gehele collectie van Bonfireworks gaat voeren.

Dus voor de mensen in Emmen en omstreken goed nieuws dacht ik zo! Ik word er in ieder geval vrolijk van...:D

volgens mij richt Bonfireworks zich dit jaar meer op uitbreiding van dealers dan van assortiment. Wellicht een slimme zet, kijken of vanuit die bredere spreiding volgend jaar een groter assortiment komt.

almere bonfireworks???????????????

almere bonfireworks???????????????

weet iemand al of er een dealer van bonfireworks in almere komt???????:sad::bye:

Back
Bovenaan