Dealerlijst Katan Vuurwerk

vorig jaar verkocht een winkel in castricum ook katan vuurwerk en ik heb toen flink genoten van bijvoorbeeld de inferno van het china label, kom ik er begin vorige week achter dat die winkel dit jaar geen katan vuurwerk meer verkoopt :shocked:

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou die winkel eens specifiek kunnen vragen of hij nog restvoorraad heeft staan in de bunker. Geregeld gebeurt dat, en soms kun je dan zelfs een leuke korting krijgen op die restanten. In de bunker raakt soms wel eens iets verloren.

Je zou die winkel eens specifiek kunnen vragen of hij nog restvoorraad heeft staan in de bunker. Geregeld gebeurt dat, en soms kun je dan zelfs een leuke korting krijgen op die restanten. In de bunker raakt soms wel eens iets verloren.

Ik ben er vandaag toevallig langs geweest en ik had daar inderdaad al om gevraagd, maar het blijkt dus dat er een korte tijd geleden ingebroken is bij die winkel en de restanten van vorig jaar zijn dus ook kwijt :frusty:

denk dat je anders ook weinig kans had dat er nog china label over was
weet dat dit vorig jaar zo goed als uitverkocht is geweest
gelukkig hebben ze dit jaar een paar containers meer

stuur anders een pm met je adres naar mikeole of 500gram die weten misschien wel een dealer in je buurt

Citaat van Mike op FPM:
Yep, CIGO kop van Zuid te R'dam.

Adres
Vuurplaat 166
3071 AR Rotterdam

Telefoon
088-1261090

[email protected]

Website
http://kopvanzuid.cigo.nl

Diensten
- Kiala punt
- Western Union punt
- Acceptgirobetalingen (OR shop)

Openingstijden

Maandag
08:00 - 18:00

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag
08:00 - 20:00

Zaterdag

Zondag
gesloten

Ondernemer: "Voor pasfoto's, uitgebreide wenskaarten en het beste en goedkoopste vuurwerk in Rotterdam. Bij ons bent u aan het perfecte adres. U bent van harte welkom. "

:bye:

aw, lijkt er niet op dat het ook in de buurt van haarlem word verkocht, als ik er naast zit zou ik blij zijn als iemand post waar ik katan kan kopen :P

Citaat van Mike op FPM:
Yep, CIGO kop van Zuid te R'dam.

Adres
Vuurplaat 166
3071 AR Rotterdam

Telefoon
088-1261090

[email protected]

Website
http://kopvanzuid.cigo.nl

Diensten
- Kiala punt
- Western Union punt
- Acceptgirobetalingen (OR shop)

Openingstijden

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag
08:00 - 20:00

Zaterdag

Zondag
gesloten

Ondernemer: "Voor pasfoto's, uitgebreide wenskaarten en het beste en goedkoopste vuurwerk in Rotterdam. Bij ons bent u aan het perfecte adres. U bent van harte welkom. "

:bye:

Woon in de buurt van hun.

Ben wel benieuwd hoe hun assortiment eruit zal zien.

Back
Bovenaan