Deadliest Catch

Erg gaaf om te zien. Is een van mijn favoriete series en had dit nog niet gezien! En ze steken leuk spul af!

Goede reden om ook bij de visserij te gaan.
Als er maar genoeg deining staat heb je helemaal geen Fan-Shape blokken nodig!

Yeah, mijn favoriete boot is The Time Bandig van de Hillstrand broers. \m/:cool:

En daarna de Cornelia Marie van Phill Harris.

Ik speel het spel ook vaak op de pc.

Dit is wel erg gaaf en ook mooi vuurwerk hebben ze op de boot, maar nu is mijn vraag:

Wordt dit vaak ook niet beschouwd als een noodsignaal?????
(ik ben maar een leek op het gebied van boten en alles er rond om heen maar dit schoot mij als eerst te binnen toen ik dit zag :bonk: )
Puur een vraagje uit nieuwsgierigheid :p

Mark

Yeah, mijn favoriete boot is The Time Bandig van de Hillstrand broers. \m/:cool:

En daarna de Cornelia Marie van Phill Harris.

Ik speel het spel ook vaak op de pc.

Idd helemaal mee eens!
Alleen is Phill Harris overleden. (Half jaartje terug ongeveer) :cry:

Wel een super progamma!

Dit is wel erg gaaf en ook mooi vuurwerk hebben ze op de boot, maar nu is mijn vraag:

(ik ben maar een leek op het gebied van boten en alles er rond om heen maar dit schoot mij als eerst te binnen toen ik dit zag :bonk: )

Mark

Nee, want daar hebben ze signaal dingen voor (even de naam kwijt), maar ik kan er ook goed naast zitten :wink:

Idd helemaal mee eens!
Alleen is Phill Harris overleden. (Half jaartje terug ongeveer) :cry:

Wel een super progamma!

Klopt inderdaad. Ik ben benieuwd of en door wie de Cornelia Marie dan bestuurd gaat worden. Josh en Jake waren nog niet klaar om kapitein te worden. En naar wat ik begrepen heb wil Murray niet 2 keer per jaar kapitein zijn tijdens het krabseizoen. Maarja phill leefde nu ook niet echt bepaald gezond. Op elk stukje film heeft hij een brandende sigaret in zijn mond.

Mark

Ik denk niet dat dit word gezien als een noodsignaal.
Vaak als men een noodsignaal (in de vorm van een fakkel, valschermlicht of flistboei) is er voorafgaand al een MayDay (beter bekend als S.O.S) uitgezonden naar de kustwacht.
Ik denk ook niet dat veel schepen die vuurwerk zullen zien aangezien het natuurlijk op de zee niet zo druk is zoals wij gewend zijn, en het vuurwerk tamelijk laag ontploft.

@Babiloot

Ooow.... bedoel je flair's of zoiets?? :p

Nee, bedoelde signaal pijlen bijvoorbeeld, dat is niet echt sier te noemen. Maar een flare is meer om iets aan te duiden, bijvoorbeeld in het leger zodat er een helicopter of iets dergelijks (naturlijk) weet waar die moet zijn.

Laatst bewerkt:
Deadliest Catch is een geweldige serie van Discovery Chanel. Deze film had ik ook nog niet gezien. Mooi om te zien dat die gozer daar gewoon naast de mortieren ligt om alles aan te steken.

Heb de aflevering gezien met het vuurwerk vanaf de Time Bandit, schitterende beelden.
Verder is het wel een zwaar seizoen op emotioneel vlak.
Edgar van de Northwestern is een lichamelijk wrak en is tevens het krabvissen zat. De vader van Jake (Northwestern) wordt vermist en onlangs hebben ze alleen z'n wagen terug gevonden. En het meest indrukwekkende is nog wel het overlijden van Kapitein Phil Harris. Heb vandeweek de aflevering gezien in de tijd van zijn overlijden en als je dan op het einde Josh over de telefoon tegen zijn broertje hoort zeggen; "Jake, I don't know how to tell you this Jake, but ehm, we lost dad dude..." dan laat je dat niet onberoerd.
Rest in peace, Phil.

Ja dat is echt erg. Er was ook een zus van Jake overleden. Misschien kon Jake's vader het daarom niet meer aan. Maar het is ontzettend zwaar werk. Toch lijkt het mij enorm gaaf om het eens een weekje te proberen. Maar Edgar doet het ook al heel lang.

Als je Edgat in het spel Deckhand maakt, gaat hij direct door zijn rug. Dat gebeurt op tv ook regelmatig. Iedereen heeft veel pijntjes en gebroken vingers.

Back
Bovenaan