De wetenschap over vuurwerk: 'Het is een sluipmoordenaar'

Ja, vraag mij ook af waarom de AD er zo mee bezig is..Lijkt wel een obsessie. Denk als we al die onderzoeken gaan doen dat alles wel gevaarlijk is/kan zijn.

Ik zag laatst dat er in Nederland gemiddeld 1 dode per jaar valt door vuurwerk. Door voedselvergiftigingen zijn dit er meer, eten verbieden? Door auto-ongelukken zijn dit er nog meer, autos ook maar verbieden? Ik durf zelfs te stellen dat de groep zeikerds in dit land nog slechter voor de volksgezondheid is :bonk:

In principe is bijna alles giftig, we gaan er alleen niet dood aan omdat we er niet constant of in hoge concentraties worden bloot gesteld.

Meneer de professor vergeet even dat er met die 8 uurtjes op het einde Van het jaar maar heel weinig "exposure" aan deze stoffen is en dat er daarom geen gevolgen zijn voor normale mensen.

Bizar. Het ene na het andere negatieve bericht verschijnt op het AD... Zou het betaald worden door Groenlinks...?

Helaas is het AD maar al te goed in het brengen van selectief (links) nieuws. We worden iedere dag vervuilt hier in de regio door onze haven maar vuurwerk is het probleem!

Het AD is weer lekker bezig hoor. Zag ook een filmpje waar het ging over de vuurwerkverkoop. Leek een prima item(geschoten bij de Rijswijkse), over wat er nu populair is etc. En op het einde nog ff de zin: deze mensen trekken zich niks aan van de vuurwerkvrije zones. Goed kort de bocht stemmingsmakerij weer van deze ‘kutkrant’

Ja beste Freaks het moet en het zal hoe dan ook verboden moeten worden. Dat vind vooral het AD. Volgend jaar in ieder geval met je verstand gaan stemmen.

Links laten liggen deze bewering -zo luidt het aloude spreekwoord toch?
Dan verbied ook maar het verkeer en het OV, bbq's brommers, open haarden etc.. Jaarlijks genoeg voor mega tonnen fijnstof.Allemaal sluipmoordenaars.

Grappig dat we vanuit links te horen krijgen dat vuurwerk een sluipmoordenaar is terwijl we ook vanuit links te horen krijgen dat harddrugs gelegaliseerd moet worden :applause:

Grappig dat we vanuit links te horen krijgen dat vuurwerk een sluipmoordenaar is terwijl we ook vanuit links te horen krijgen dat harddrugs gelegaliseerd moet worden :applause:

Waarschijnlijk dachten ze (de linkse rakkers) dat er veel BTW inkomsten zouden komen te vervallen met het verbieden van vuurwerk. Dan maar een andere bron van inkomsten (BTW) genereren, zoals het legaliseren van XTC. Hoe dom kan je zijn. De slachtbank was rechtdoor ik ben ergens halverwege rechtsaf gegaan.

Bedenk goed waar je op stemt!

Back
Bovenaan