De vuurwerkslag om Hilversum

Ik citeer uit bovenstaand bericht:

Ook veiligheidsexpert Gert van der Krabbe is voorstander van een algeheel vuurwerkverbod. Uit de cijfers blijkt dat vooral mensen met een beperkt IQ vuurwerk afsteken. Daardoor vallen elk jaar veel gewonden", weet Van der Krabbe.

Pardon? Welke cijfers dan wel? Wordt hier een hele bevolkingsgroep als zwakbegaafd weggezet?

Ik citeer uit bovenstaand bericht:

Ook veiligheidsexpert Gert van der Krabbe is voorstander van een algeheel vuurwerkverbod. Uit de cijfers blijkt dat vooral mensen met een beperkt IQ vuurwerk afsteken. Daardoor vallen elk jaar veel gewonden", weet Van der Krabbe.

Pardon? Welke cijfers dan wel? Wordt hier een hele bevolkingsgroep als zwakbegaafd weggezet?

Nieuwspaal is een gemeen satirisch nieuwsplatform dat je vooral niet serieus moet nemen. Tenzij je zin hebt om jezelf even te ergeren en kwaad te maken om de inhoud van de artikelen natuurlijk.

Heel wat anders hoor, maar mag meneer Witbaard een standbeeld? Liefst pal voor het gemeentehuis in Hilversum. Wat een held om jarenlang zo je nek uit te steken!

Nou nou een Burgemeester die zegt dat er tegen illegaal vuurwerk niks te doen valt .
Met zo n burgemeester aan het roer moet je zeker niet meer na 00.00 op straat willen zeg .
Als hij hier niks aan doet om dat hij zogenaamd niet kan, dan zal er in Hilversum veel overlast van criminaliteit zijn zeg .

Maar als het zo moet dan weet ik nog wel wat als het echt niet anders kan .
wat een kerel

Dikke complimenten voor Witbaard, die beste man verdient inderdaad een standbeeld. Erg sneu deze beslissing.

Back
Bovenaan