De vuurwerkfederatie is de vuurwerkdiscussie zat en wil 'vuurwerkblije zones'

Hoe staat het dit jaar met de hele hype omtrent verboden en dergelijke, heb er weinig van meegekregen en ook niet de indruk gehad dat er veel verzet is dit jaar........ Is er ergens een artikel met overzicht van de huidige situatie?

Hoe staat de federatie zelf erbij tegenwoordig?

Oprechte interesse.

Ik wil hier best wel op reageren!

Als je denkt dat er te weinig verzet is geweest, wat heb je hier zelf aan gedaan?

Je doet de mensen te kort die zich voor de 1000 procent inzetten tegen een verbod,
mensen die in hun vrije tijd opofferen om zich te laten horen (petities, radio, tv, kranten en acties)
daarbij het ik het over vuurwerkfederatie, vuurwerkvrouwen, vuurwerwinkels ,mensen die in Apeldoorn strijden en forum leden die het nieuws proberen te verpreiden(sorry als ik mensen vergeet).

Mensen die in hun vrije tijd voor opkomen voor onze traditie en niet zonder slag of stoot,
denk daarbij aan tegenstanders die proberen je te stoppen met je acties. (verdere uitleg heeft dit niet nodig)

Bedankt voor de reactie, klaarblijkelijk kwam ik on-eerbiedig over.

Ik vroeg het mij af omdat ik tot nu toe nog nergens op de radio bij 3FM of Radio2 negatieve berichten heb gehoordt, en vorig jaar was dat wel anders...... Dit jaar zijn er helemaal geen discussies tot nu toe en vroeg mij af hoe dat kon? Alle gesprekken over dit onderwerp worden genegeerd en niet in de uitzendingen opgenomen.

Wellicht dat ik de enige ben geweest die het was opgevallen, maar kan mij vergissen. En sorry dat ik het vroeg en wou niemand tekort doen aan de mensen die zich echt inzetten en verandering brengen in de situatie, mijn oprechte excuse.

Waar ik kan doe ik mijn best, volgend jaar zal ik beter mijn best doen! Ik geef toe dat ik niet echt actief in mijn buurt ben geweest of gemeente. Volgend jaar zal ik beter mijn best doen, het viel mij alleen op dat dit jaar er een flinke stilte op de radio is. Vroeg het mij gewoon af...... Het is dit jaar wel erg stil naar mijn idee.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie, klaarblijkelijk kwam ik on-eerbiedig over.

Ik vroeg het mij af omdat ik tot nu toe nog nergens op de radio bij 3FM of Radio2 negatieve berichten heb gehoordt, en vorig jaar was dat wel anders...... Dit jaar zijn er helemaal geen discussies tot nu toe en vroeg mij af hoe dat kon? Alle gesprekken over dit onderwerp worden genegeerd en niet in de uitzendingen opgenomen.

Wellicht dat ik de enige ben geweest die het was opgevallen, maar kan mij vergissen. En sorry dat ik het vroeg en wou niemand tekort doen aan de mensen die zich echt inzetten en verandering brengen in de situatie, mijn oprechte excuse.

Geen probleem :), wat wij merken is dat vooral nederland 1 en radio 1 er veel aandacht aan besteed, lokale kranten en streek gebonden tv uitzendingen

Back
Bovenaan