De Vuurwerk Krant 95/96

Hoppahop

VWC lid
Thuis heb ik nog een hele stapel vuurwerkfolders liggen. Zojuist heb ik er eentje ingescand, voor degene die wat nostalgie willen opsnuiven. Voel je geheel vrij om deze verder te gebruiken of wat dan ook, dat maakt mij niets uit :).

De Vuurwerk Krant 95 96.pdf

Bedankt voor je upload! Erg leuk om dit soort oude folders weer eens te mogen zien. En wie zegt "vroeger was alles beter"...mja die moet de folders van heden ten dage er maar eens naast leggen :wink:

Mooi om te zien. vooral het verschil met tegenwoordig. mooie prijzen en geen gekke potten oid.. leuk dat je dit geupload hebt

Oh ja.. Guldens, moest even omschakelen, haha.. Toen had je alleen nog maar de keuze uit Chinese pakketten.. En dan moest je de 1 hebben want dat zat in de ander weer niet, dus nam je ze alle 2. Heerlijk om weer te zien.

Wat een nostalgische gevoelens roept dit meteen op zeg. Het bekijken van dat eerste pakketje alleen al. Meteen de labels goed bestuderen, de bovenkant met dat papier en raden hoeveel tubes er onder zitten. Heerlijk!

Tnx voor het delen!

Geweldig, die Crackling Lee zijn de voorlopers van de M10.000? heerlijk om te zien...wat een prachtige labels...

Geen grote cakeboxen maar de chinese pakketjes waren wel van veel betere kwaliteit dan nu. Zou mooi zijn als er een importeur was die bv het meter ass. weer in ere hersteld met oude labels en de kwaliteit van toen !

Grappig om weer te zien!

Hoe moest je in die tijd als freak aan je "gerief" komen vraag ik me dan af. Of waren er toen geen freaks?

Bedankt voor alle leuke reactie's! Super leuk dat veel mensen om mij heen zeggen dat ik wel erg vuurwerk verslaafd ben, maar dat er toch behoorlijk wat gelijkgezinde lotgenoten rondlopen, zo blijkt :tongue2:

Ik heb precies dezelfde format folder van Broekhoff nog uit '98-'99! Erg leuk om de overeenkomsten te zien. Nog veel dezelfde producten. Ik zou die folder eigenlijk ook eens online moeten zetten...maar dat kost me te veel gedoe :p

Waar zijn de 200-grams cakes? Mochten die toen niet?

Met zo'n aanbod is het geen wonder dat de wat oudere mensen (die geen freak zijn althans) nooit waten wat cakes/potten enz. zijn, en denken dat er "vuurpijlen" uit komen. Wat een verschil

Waar zijn de 200-grams cakes? Mochten die toen niet?

Met zo'n aanbod is het geen wonder dat de wat oudere mensen (die geen freak zijn althans) nooit waten wat cakes/potten enz. zijn, en denken dat er "vuurpijlen" uit komen. Wat een verschil

Ik mis in deze folder inderdaad gewoon een paar mooie batterijen, waren deze inderdaad zo zeldzaam jaren 90 of is het puur deze dealer?

@ Hoppahop onwijs bedankt voor het uploaden van de folder en ik sta eigenlijk verbaasd dat ik het in die tijd met dat vuurwerk heb moeten doen, tja in die tijd was het toch meer knal wat bij velen veel interessanter was.

Op VMW vind je nog veel meer en ook ouder...zal ook eens wat posten..:wink:

Wij wachten vol ongeduld :)

Back
Bovenaan