De terreur van vuurwerk moet stoppen

Haha Joop..

Misschien niet helemaal on topic maar hier nog een mooi voorbeeld met wat voor waanzin deze tijd te maken heeft en waarom de huidige politiek correcte links cultuur zo gevaarlijk is:

Ik moest hier zo hard om lachen :D

Het heeft vele duizenden artikelen geduurd, maar na het lezen van dít artikel ben ik eindelijk om. Ik zal vuurwerk voor altijd afzweren, en de jaarlijkse kruitbegroting netjes overmaken naar de hongerige buikjes in Afrika. :yes:

Bij deze wil ik het links inclusieve deugcircus van harte feliciteren met hun gelijk. Vuurwerk is stom, en ik was dat in het verlengde daarvan ook. Maar ik heb het licht gezien hoor! Ik zal een mooie concertlaser kopen, en deze om 12 uur een half uurtje omhoog laten schijnen, onder begeleiding van rustige muziek van een nog nader te bepalen gender neutrale artiest.

Dat wordt vast een mietsers feest hier in de straat :bonk:

*Sarcasme modus: off.

Dan heb ik het nog niet eens gehad over al die vluchtelingen die getraumatiseerd zijn door oorlogsgeweld. Als dit geknal bij mij al zoveel associaties met oorlog oproept, hoe moet het dan zijn voor hen die dat echt hebben meegemaakt?

Degene die dit schrijft moeten ze met hele hebbe en houwe op pakken en een jaar in Afghanistan droppen tussen de bommen en slachtingen, associaties met oorlog mijn reet!

Uiteraard een kut artikel.
Toch wil ik even melden dat er zeker mensen zijn die de oudejaarsnacht associëren met oorlog. Velen vluchtelingen en veteranen niet, maar er zijn er zeker die vol angst of trauma zitten met oudejaar.
Laten we dit niet ontkennen.
De vraag is alleen in hoeverre je altijd met de minderheid rekening kan houden, dat geldt voor alles in de maatschappij.

Ik vind wel dat jullie hierboven alles wel belachelijk kunnen maken maar de schrijver heeft wel een punt.ik heb ook te lijden onder de vuurwerk terreur,het doet mij altijd denken aan mijn opa.zijn fu.cking scheten alleen de lucht al pffff daarbij de harde knallen jongens dramaaa .ben blij dat ik na 1jan weer normaal kan functioneren:wink:

Back
Bovenaan