De Reddende Engel [pijlenstandaard]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: De Reddende Engel
Effectomschrijving: De ideale lanceerstandaard om iedere vuurpijl veilig af te steken.
Richtprijs: Gratis, maar met een borg, in januari weer in te leveren.

20181128_194458.jpg

20181128_194439.jpg

Is deze alleen bij witte dealers verkrijgbaar of gewoon overal?

Ziet er stabiel uit, maar dacht dat ze al 3 andere hadden die goedgekeurd zijn? Is deze dan ook gekeurd, zag hem er niet tussen staan namelijk

Had btw wel een bevestiging met haringen verwacht bij een tenten verhuur bedrijf:)

Is vast in productie genomen voordat er bekend was dat er toch wel standaarden zijn goedgekeurd. Nu hebben ze een optie voor klanten die mij niet heel ideaal lijkt (borg, dus je moet weer terug). Verder wel een mooie stevige standaard zo te zien.

Deze is vandaag goedgekeurd, vorige week was ie al "optisch goedgekeurd".
Mededeling volgt waarschijnlijk nog, maar de ILT licht volgens mij liever eerst de media in en dan de importeurs. In dit geval is Evelien gebeld en hebben wij hem direct geplaatst. :p

Deze is bij Witte Tentenverhuur te krijgen in ieder geval.

Mooi ding, wat bedraagt de borg? Alleen geen ding om bij andere dealers mee aan te komen "kijk ik heb al een standaard!“. Zeker niet op de fiets.

Ik vind m wel mooi, maar aangezien ik alles wat verder van huis besteld heb, hoop ik toch op een ander alternatief.... kan ik mijn eigen standaard niet laten testen zodat ik een pijlenidbewijs kan krijgen :)

Prima geregeld door Witte Tenten.
Borg... Sodemieter op, als ik geen goede standaard zou, zou ik deze gewoon houden.
Maar dan krijg ik volgend jaar geen pijlen mee.

Maar een zeer goed initiatief.

Back
Bovenaan