De-PyroFanaat
VWC lid
Even een keer wat anders dan oud & nieuw beelden. De opening van de show van ProFireworks in Boom België. Wat een opening was dit! Gruwelijk harde Salutes

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Echt super dit haha, had je het topic gezien van m’n kleine nichtje erin?Dit filmpje zal niet echt spectaculair zijn om de producten. Wel is dit filmpje geweldig om te zien/horen. Onze jongste pyro van 9 helpt hierbij het afsteken van de cakes. Geweldig om te horen hoe hij aan het genieten is! Jong geleerd is oud gedaan
Kom maar door met je mooie filmsJe wil niet weten, film al z'n 4 jaar. Dit zijn films om in de stemming te blijven! Compilaties bewaar ik wel tot september
. Blijf vooral het topic volgen!
![]()
Sorry dat ik nu pas reageer! Nee deze heb ik nog niet gezien! Kan je een link sturen? Ben benieuwd!Echt super dit haha, had je het topic gezien van m’n kleine nichtje erin?
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...-kleine-kinderen-van-vuurwerk-kunnen-genietenSorry dat ik nu pas reageer! Nee deze heb ik nog niet gezien! Kan je een link sturen? Ben benieuwd!
mooi blokjeWe gaan nog even door in de Bunker Serie! Hierbij nog een top product: Bunker Beats!
Hij heeft nog heel veel beeld materiaal.Maandje terug alweer. Nog videos liggen?![]()