De-PyroFanaat
VWC lid
Helaas ging het eerste lont niet af, dus helaas gaat hij achterstevoren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De perfecte afsluiter!
Zijn ook echt heel dik! Deze week zal ik nog veel meer China Red erop zetten! Echt een top merk waar je veel te weinig over hoort als je het mij vraagt!Poe de Pig en Best Solution komen heel dik over. Dit jaar meer China Red in huis halen. Bedankt voor het delen.
Super bedankt! Altijd leuk om te horen! Ben nog druk bezig met het verbeteren/uitbreiden van mijn film setbedankt voor de films!
de kleuren komen echt heel helder over op je filmpjes, echt super kwaliteit.
Super bedankt ook! Er staat nog heel veel moois aan te komen! Pas net begonnen met YouTube maar zeker leuk om zulke reacties nu al te krijgenBij deze ook mijn complimenten. Mooie producten/projecten en ook mooi vastgelegd. Kijkt lekker weg zo.
Goed bezig! Bedankt maatStaat ook genoteerd, je krijgt een goed beeld van de producten met de filmpjes
De beste budget cakes! China Red - Butterfly Blue & Gold!
Ja ik ben echt een China Red fan! Hoge kwaliteit spullen produceren ze. Altijd hele mooie effecten en de burst is ook altijd top!Helemaal mee eens. Wat een verrassing waren deze 2 cakes. Zo met ze 2e te gelijk is ook gaaf en prima te doen voor die prijs.