De Nachtpracht

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 464
Artikelnaam: De nachtpracht
Bruto Gewicht: 2400 gram
Netto Kruitgewicht: 426 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving:Meesterwerk tot 25 gram per shot. Deze nieuwe effecten poseren als een groepsportret in de zwarte nacht. Verbazingwekkende effecten met gigantische knallen.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: € 49,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_464_-_de_nachtpracht_30_s_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
In tegenstelling tot veel van de andere nieuwe producten van Rubro, vind ik dit wel een mooie pot qua prijs/kwaliteit (relatief gezien dan, want 40 euro was ook meer dan genoeg geweest).

Mooie cake, goede combinatie zoals hierboven al word vermeld, goede cake om ook vanaf meerdere posities te schieten, al laat het prijs kaartje dat niet echt toe.

Deze zijn top aleen de prijs mag wat lager zijn.Met wat korting bij de freakacties komen er wel een paar binnen denk ik.:bye:

Mooie cake met leuke combinaties en variatie.
De labels van deze Goud & Nieuw lijn vind ik ook strak uitgewerkt.

Ik blijf smullen van deze bak, alleen 50 euro net iets te duur voor mij helaas, kies maar gewoon voor de Immortal Gold dit jaar.

deze gisteravond gezien op de demo van rowy vuurwerk,
en wat blijft rubro mij toch verbazen leuke mooie cake.
bij de gemiddelde demobezoeker kwam het WOOW effect naar boven tijdens deze cake.
vooraal de blinkers op het begin zijn mooi met de mooie palmen.

Ik kom er even op terug wat ik hier boven heb gezegd! Goed en wel afgestoken! En wat denk je... Geen spinning tails! Wat een oplichterij voor die prijs! :sad: Koop liever 2x Heroes!!

Back
Bovenaan