De Leuke Vuurwerkmensen Club

Joepie ! ! ! De datum is bekend.

26 mei is er weer het ultieme freakfeest, hou die datum dus vrij.

MEI MEETING

Er komt nog een mooie flyer met meer info. In de flyer wordt je ook gevraagd je aan te melden voor de meeting.

Laatst bewerkt:
Zag het toevallig net bij onze FPM vrienden langskomen.
Staat in de agenda genoteerd! Hopelijk dit jaar geen ongevallen of andere vervelende dingen tussendoor die mijn bezoek belemmeren :cool:

Een tijd terug heb ik me aangemeld om jullie vrijwillig te helpen. Desnoods alleen achter de computer.
Het is nu al 2 maanden verder en ik zou graag willen weten hoe het ervoor staat met de aanmeldingen.

Een antwoordt op dit aanbod lijkt mij toch wel gepast heren van LVC :wink:

Een tijd terug heb ik me aangemeld om jullie vrijwillig te helpen. Desnoods alleen achter de computer.
Het is nu al 2 maanden verder en ik zou graag willen weten hoe het ervoor staat met de aanmeldingen.

Ik ben benieuwd... hoorde dat jullie nog naar fallas waren geweest. Dus waarschijnlijk best druk ?
Mvg,
Eric

Alle aanmeldingen die bij mij zijn binnengekomen (3 stuks) heb ik keurig beantwoord.

Betreft de aanmelding/lid zijn van de LVC, ik heb mijn eigen aangemeld in 2008 toen via contact persoon Ruben Noom.
Hierna heb ik eerlijk gezegd geen aandacht aan besteed, en me eigen er niet meer mee bezig gehouden. Nu is mijn vraag of deze aanmelding van toen nog actief is of moet ik mijn eigen opnieuw aanmelden voor de VLC?

:rolleyes::bye:

Betreft de aanmelding/lid zijn van de LVC, ik heb mijn eigen aangemeld in 2008 toen via contact persoon Ruben Noom.
Hierna heb ik eerlijk gezegd geen aandacht aan besteed, en me eigen er niet meer mee bezig gehouden. Nu is mijn vraag of deze aanmelding van toen nog actief is of moet ik mijn eigen opnieuw aanmelden voor de VLC?

:rolleyes::bye:
Ja, even opnieuw aanmelden aangezien er nieuwe pasjes zijn etc!

Ik heb inderdaad een mail gehad. Alleen daarin werd mij verteld dat ik in maart zou horen wat jullie plan was enzv vandaar dat ik hier even heb gepost.
Het lijkt me geweldig om jullie te steunen.

Ook heb ik van verschillende personen mail gehad. Misschien ben ik wel weer te enthousiast haha.
Mvg,
Eric

Zal me waarschijnlijk ook aanmelden, zit denk ik in mijn examens dan maar dan maken we even tijd he!
Ik heb er in ieder geval weer zin in! :D

Is er nog iemand uit het Westland of omgeving die er ook heen wil?
Ik wil ook graag maar heb niet zoveel zin om alleen te gaan.
Ik wil best rijden, dus bij interesse stuur maar een PM.

Back
Bovenaan