De Leuke Vuurwerkmensen Club

-Mededeling-
toch wil ik graag mededelen dat degene die besluiten het vuurwerk van de wereldhavendagen te bekijken op de meeting point in Katendrecht er zo'n 700 meter vanaf staan (zie foto google earth). op zo'n grote afstand is de muziek (bijna) niet te horen en zijn de 3inchers best van kleine formaat. dus voor het mooiste resultaat. zal je je moeten verplaatsen tot de Holland-Amerika lijn.

whd.jpg

Wanneer ga je nu is lezen nepfreak?:D

In post 47 is al verteld dat je met de nieuwe brug (gele lijn) in 5 min. naar de Wilhelmina pier loopt vanaf de meeting.

heey ouwe knal koning.
ik heb heus wel gelezen dat die brug er ligt,
alleen met mijn mededeling wil ik de mensen wijs maken dat als je op katendrecht blijft dat je op 700 meter naar maximaal 3 inch bommetjes staat te kijken !!!

katendrecht is een beste plek voor de meeting maar niet geschikt voor het kijken naar de vuurwerk show. ( als freak) ik wil hier ook absoluut niet jullie feessie bedreven.
maar ik schijt van de mensen die de show op die afstand hebben gekeken en dan opmerkingen maken die nergens op slaan.
dus vandaar mijn opmerking.

Morgen is het dan zo ver, de LVC Havendagen meeting.
Zoals gezegd is het weer prima en ook de wind komt uit de goeie hoek dus geen rook.
Voor deze meeting heb je geen LVC pas nodig dus kom gerust want het wordt weer heel gezellig.
Tot morgen.

Hoe laat wordt er eigenlijk geschoten want dat kan ik hier nergens terug vinden, iemand enig idee ?

Wens jullie hierbij veel plezier tijdens deze LVC meeting,helaas kan ik er zelf niet bij zijn.

Sorry voor mijn post van gisteravond. Dat krijg je als je gedronken hebt. :P

Maar het ontbrak toch echt wel aan duidelijkheid. Velen zullen er blindelings naartoe gereden zijn omdat het op de gebruikelijke locatie was, maar ik was zelf nog niet eerder op deze meeting geweest.

De begintijd was tussen 7 en 8, dus toen ik om 8 uur aankwam dacht ik dat ik zelfs al aan de late kant was. Maar tot zeker 9 uur was er daar in de buurt niets te vinden, zeker niet de groep van minimaal 70 man waar over gesproken werd. Iedere uithoek van Katendrecht heb ik wel gezien gisteravond. Ik had ook van niemand een telefoonnummer dus ik kon niet even iemand bellen waar iedereen nu zat. Dus misschien was vrijwel iedereen er pas ná 9 uur, dat zou kunnen. Maar met een begintijd tussen 7 en 8 verwacht je dat niet. En is het dus onvindbaar.

Onvindbaar is onzin. Er hing toch duidelijk een vlag, er waren freaks met petjes en er werd toch het een en ander gestookt. Buiten dat had je misschien beter je huiswerk moeten doen en een plattegrondje uit kunnen printen.
En om 9 uur werd toch al flink gestookt dus ik vind het maar een raar verhaal.

Ik vond het in ieder geval weer een gezellige meeting; de opkomst was minder dan vorig jaar maar dat maakte het er niet minder leuk op. We hebben in ieder geval weer met zijn alle gezellig kunnen ***len over onze hobby.
Mijn dank gaat uiteraard weer uit naar Sisser en Zena!

Sorry voor mijn post van gisteravond. Dat krijg je als je gedronken hebt. :P

Maar het ontbrak toch echt wel aan duidelijkheid. Velen zullen er blindelings naartoe gereden zijn omdat het op de gebruikelijke locatie was, maar ik was zelf nog niet eerder op deze meeting geweest.

De begintijd was tussen 7 en 8, dus toen ik om 8 uur aankwam dacht ik dat ik zelfs al aan de late kant was. Maar tot zeker 9 uur was er daar in de buurt niets te vinden, zeker niet de groep van minimaal 70 man waar over gesproken werd. Iedere uithoek van Katendrecht heb ik wel gezien gisteravond. Ik had ook van niemand een telefoonnummer dus ik kon niet even iemand bellen waar iedereen nu zat. Dus misschien was vrijwel iedereen er pas ná 9 uur, dat zou kunnen. Maar met een begintijd tussen 7 en 8 verwacht je dat niet. En is het dus onvindbaar.

Katendrecht is niet groot en het buizenpark is daar makkelijk te vinden, als je het echt niet had kunnen vinden had je altijd nog een smartphone/navigatie kunnen gebruiken, of iemand even de weg vragen naar het buizenpark.

Back
Bovenaan