De legale strijker!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, leuke gadget denk ik dan maar, iedereen die een klein beetje op de hoogte is trapt er niet in, alleen de 'niet gehinderd door enige kennis van zaken' koper trapt er in, da's wel triest. De importeur van deze onzin schaamt zich waarschijnlijk kapot. Zo niet dan is de ultieme ondergrens van volks verlakkerij door broken. Ook een prestatie, toch?

legale strijker met lont

legale strijker met lont

ik maar denken dat ze hard gingen...dus niet. Wat een bende, leek wel een muggescheetje. En dat strijkkopje hahaha wat een misleiding.

Ik zie hier toch aardig wat negatieve reacties. Dit vind ik toch verrassend want ik heb er goede ervaringen mee. Zelf heb ik ze 2 of 3 jaar gehad en het zijn echt leuke dingen om er bij te hebben. Vorig jaar 2 doosjes gehad (dus 200 stuks) en ik heb denk ik totaal 5 a 10 weigeraars gehad. Zoals ik al zei ik vind het geinige dingen en voor de prijs van 1 euro zal ik ze zeker kopen. Ze hebben een andere knal dan normale rotjes, maar ze gaan zeker net zo hard als rotjes. Als je het mij vraagt is dit toch wel iets wat je er elk jaar bij moet kopen. Ook al is het natuurlijk een verkoop truc om te zeggen dat het strijkers zijn.

Dit zijn gewoon echt de nepste dingen die ik ooit heb gehad. niet normaal hee, als je dan toch strijkers koopt. koop dan de echte.

nog misleidender, knip de lont af en verkoop het als echte strijkers:rolleyes:

Tjah wat betreft het product, het zal wel een lokkertje zijn om naar vuurwerkland te gaan of wie dan ook, om meer produten te kopen.

Weet je, de fabrikant die strijkers heeft uitgevonden/als eerst op de markt heeft gebracht. Kan hiermee heelveel geld verdienen door de importeur aan te klagen voor schending van de rechten van weco laat ik zomaar is wat zeggen want zij mogen niet zomaar de naam of wat dan ook gebruiken of maken wat er op lijkt...

Vroeger heb ik ze gezien en ook gehad, de winkel verkocht ook nitraat crackers en nogwel een lawinepijl. Allemaal zooi zoals je al zult raden. De knal van de '' strijker '' was slecht te noemen en van nitraatcracker net zoals andere rotjes. Op de nitraat-cracker werden wel 5 tot 6 andere rotjes op geboden, wij wisten van niks vonden dat wel speciaal je had zo een partij rotjes :D. Kortom gewoon bagger maar mechien leuk om te hebben, niet vanwegen de knal maar de naam :P

Grz,
Kilgame

Vind het al zowieso onzin dat ze het strijker noemen terwijl je het aan de lont moet aansteken. IK heb deze dingen echt nog nooit gehad wel wat mensen in mijn straat maar die klonken ook voor geen meter. Ik ga toch liever voor de kanonslagen/rotjes.

Pff zie dit topic nu pas,
wat een onzin zeg... Vind het eigenlijk van de gekke dat ze "een rotje met een nep-strijkkop" mogen verkopen onder de naam: Strijker....

Zo zijn er wel meer dingen in Nederland. afgelopen jaar keek ik in een folder en daar stond een mat van 180 shots met 'nitraatvulling'
Tja... Het zijn natuurlijk verkooptrucs en helaas werken die bij de mensen die 'wat vuurwerk' willen kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan