Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben dus niet de enige die het regelmatig checktBenieuwd of het nog wat wordt...

Klopt ja. Inclusief korting zitten er best leuke en goede prijzen tussen. Zeker voor decemberJoh, krijg mail dat er vandaag en morgen niet 20% maar 30% gratis vuurwerk is bij je bestelling.
Het was op de site totaal niet duidelijk dát je überhaupt iets van extra of korting kreeg. Nog steeds niet maar als je iets in mandje stopt krijg je dat percentage budget vrij om te besteden.
Wel gaaf maar jammer dat het eerder en/of duidelijker gecommuniceerd was, nu is de buit al lang binnen! Maar dit is wel verleidelijk, eerlijk is eerlijk![]()
Ja klopt. Maar mocht je de elegance willen, kan je van het overige budget nog een mooie cake of cakes uitzoeken. Voor de bestellers nu wel leuk denk ikMaar ja, wat kies je d'r wat echt tofs bij dat je nog niet hebt...zo zit ik met de Tang Empire...als dit met BF bekend was geweest had ik de Washington Monopolist erbij kunnen nemen was ik klaar geweest daar maar met hogere uitgave dan nu. Zou nu zoeken zijn om de korting waard te maken.