De koperen Jan Groningen

Volgens mij is er idd niet heel veel bij gekomen. Site wel aangepast naar 2025. Volgens mij kon je vorig jaar nog wel via vuurwerkplanet bestellen hier, ze staan er nu niet meer bij.

Wat Watt (wat?! Watjes? Waar! Watje? Ik!?) vind je elders niet zo snel, nog wel wat gekke Lesli dingetjes. Zoals gewoonlijk wel alles (vrijwel, sommige Riakeo kon nóg duurder) volle prijs, kijken of er nog wat actieprijsjes komen.

Ja, zag ik ook al. Stockholm Syndrome (oid) waaiertje toch maar scoren :handsup:

Edit; nee, Washington Monopolist bedoelde ik! :D en mss 4o Bombardo maar weenie offie xtra lontje heb hè :p

Laatst bewerkt:
Joh, krijg mail dat er vandaag en morgen niet 20% maar 30% gratis vuurwerk is bij je bestelling.

Het was op de site totaal niet duidelijk dát je überhaupt iets van extra of korting kreeg. Nog steeds niet maar als je iets in mandje stopt krijg je dat percentage budget vrij om te besteden.

Wel gaaf maar jammer dat het eerder en/of duidelijker gecommuniceerd was, nu is de buit al lang binnen! Maar dit is wel verleidelijk, eerlijk is eerlijk :D

Laatst bewerkt:
Joh, krijg mail dat er vandaag en morgen niet 20% maar 30% gratis vuurwerk is bij je bestelling.

Het was op de site totaal niet duidelijk dát je überhaupt iets van extra of korting kreeg. Nog steeds niet maar als je iets in mandje stopt krijg je dat percentage budget vrij om te besteden.

Wel gaaf maar jammer dat het eerder en/of duidelijker gecommuniceerd was, nu is de buit al lang binnen! Maar dit is wel verleidelijk, eerlijk is eerlijk :D
Klopt ja. Inclusief korting zitten er best leuke en goede prijzen tussen. Zeker voor december

Elegance voor €140 inclusief korting..

Maar ja, wat kies je d'r wat echt tofs bij dat je nog niet hebt...zo zit ik met de Tang Empire...als dit met BF bekend was geweest had ik de Washington Monopolist erbij kunnen nemen was ik klaar geweest daar maar met hogere uitgave dan nu. Zou nu zoeken zijn om de korting waard te maken.

Maar ja, wat kies je d'r wat echt tofs bij dat je nog niet hebt...zo zit ik met de Tang Empire...als dit met BF bekend was geweest had ik de Washington Monopolist erbij kunnen nemen was ik klaar geweest daar maar met hogere uitgave dan nu. Zou nu zoeken zijn om de korting waard te maken.
Ja klopt. Maar mocht je de elegance willen, kan je van het overige budget nog een mooie cake of cakes uitzoeken. Voor de bestellers nu wel leuk denk ik

Back
Bovenaan