De Knallende Ketel Almere EarlyBird Actie

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichelAngelo

VWC lid
Voor de liefhebbers hebben we onze webshop www.deknallendeketel.nl geopend met aardig wat artikelen, die met een flinke korting van eigenaar willen wisselen. Enige voorwaarde is een bestelling van minimaal €100,00.

Er is geen code nodig. Prijzen staan vermeld evenals de voorraad. Van sommige producten zijn er maar enkele stuks. Webshop is vooralsnog open tot 1 november.

Het lijkt erop dat je voor € 100,- exclusief btw moet bestellen...!
Ik kan mijn winkelwagen van 104,60 niet afrekenen en registeren gaat ook niet.

Edit: verder mooie actie, heb de laatste Final Fate voor € 40,- :D

Laatst bewerkt:
Ik ga het even nakijken nathanael. Moet gewoon incl. Btw zijn.
Thanks voor je bericht.

Edit: hersteld.

Laatst bewerkt:
We hebben er nog wat spullen bijgezet...

Cruel Traction, Vulkan X, Alcatraz, Phantom, Space Invasion pijlen en we blijken nog wat meer Final Fates te hebben :)

Jammer dat je ook niet "bij" kan bestellen... Ik wil nog wel een final fate of 2 maar wil geen €100 meer uitgeven... Heb er inmiddels al 240€ bij jullie uitgegeven (bestaande uit 2 bestellingen van >€100)

Jammer dat je ook niet "bij" kan bestellen... Ik wil nog wel een final fate of 2 maar wil geen €100 meer uitgeven... Heb er inmiddels al 240€ bij jullie uitgegeven (bestaande uit 2 bestellingen van >€100)

Natuurlijk kan je bij bestellen nathanael. Mail ons even en dan regelen we dat toch!

Goed nieuws!

We hebben nog een berg artikelen bijgevoegd in onze webshop. Om iedereen daar nog gebruik van te kunnen laten maken verlengen we deze actie tot en met zondag 14 november!

Kijk gerust rond op de site en je weet.... Bij vragen? Mail gerust.

Haha we hadden het over zondag 14 november, maar dat moet uiteraard zijn zondag 15 november...

Vandaag de laatste dag van de EarlyBird Bird actie;
Extra kortingen op Vuurwerkmania, Wolff, Pangu en Rubro!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan