MikosjePyro
VWC lid
Zal het niet zo willen vieren maar gaat om het aftellen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@Mikosje, welke klok kijk jezelf tijdens het aftelmoment? Bijvoorbeeld al een idee voor dit jaar? Zelf kan ik nooit een keuze maken tijdens de laatste minuten. Eindig meestal bij het nationale aftelmoment op Ned1 ofzo. Ben benieuwd wat jij doet, als echte aftelklok connoisseur.
@Mikosje, welke klok kijk jezelf tijdens het aftelmoment? Bijvoorbeeld al een idee voor dit jaar? Zelf kan ik nooit een keuze maken tijdens de laatste minuten. Eindig meestal bij het nationale aftelmoment op Ned1 ofzo. Ben benieuwd wat jij doet, als echte aftelklok connoisseur.
Leuke vraag! Voor dit jaar nog geen idee afgelopen jaren was het of de klok bij de top2000 of bij de foute uur! ( Kom hier nog op terug als ik de aftel programma's heb gezien(
Iedereen staat onder spanning om na de klok lekker te gaat schieten, loop laatste kwartier altijd als een kip zonder kop rond door het huis!
Haha, kip zonder kop komt zeker bekend voor! Berucht bij ons is de keer dat we door alle commotie de tv blijkbaar een minuut hadden gepauzeerd eerder op de avond. Stonden we met zn alle rond de tv, hoorde we de buren aftellen. Haha, die zijn abuis zeker? Toen het buiten los ging was het duidelijk dat wij fout zaten! We hebben toen maar een minuut later afgeteld.. voor de sfeer. De buren dachten waarschijnlijk dat we gek waren. Voor ons had 2015 een minuutje meer![]()
Dit jaar een goede klok dus!
Hahaha geweldig verhaal dit, zou er graag getuige van zijn geweest![]()
.Haha, kwestie van je tv dit jaar een minuutje (stiekem) op pauze zetten bij het aftellen![]()
Haha, kwestie van je tv dit jaar een minuutje (stiekem) op pauze zetten bij het aftellen![]()