De Kerstdagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Over een paar weken is het alweer Kerst 2013! Heerlijk genieten van lekker eten samen met de je familie en vrienden, of misschien zelfs nog een bezoekje brengen aan de kerk. Het hoort er allemaal bij!

Vertel ons hier welk gevoel jij van de kerst krijgt en wat je die dagen doet.

1e kerstdag! heerlijk ontbijten samen met mijn vrouwtje, denk aan croissants uit de ove, kerst stol, gebakken eitje etc, en in de avond uit eten met de schoon familie bij de chinees,, ja ik vind het ook apart bij de chinees met kerst, maar goed, tis meestal wel lekker eten daar!

2e kerstdag Brunchen met mijn eigen familie, bij mijn vader thuis! iedereen maakt wat dus dat word lekker smullen. en in de avond uurtjes gourmetten met mijn vriendin.

Ook vind ik het heerlijk om op 2e kerstdag een lekkere wandeling te maken, als het weer het een beetje toelaat.

En zo door de dag heen ben ik te vinden in de sportschool, en op me laptop om te vwc'en.

Ik moet ook weer werken met kerst, eerste kerstdag gelukkig wel vrij kunnen krijgen. Één van de drie dagen die ik in December vrij ben...

Dit jaar komt onze oma bij ons eten op 1e Kerstdag, ze blijft tevens ook logeren.

Verder eigenlijk weinig positiefs te melden voor dit jaar. Crisis heeft hard toegeslagen in ons gezin.

Maar goed, gelukkig zijn er altijd nog de films/muziek waar je na kan kijken/luisteren.

1e kerstdag! heerlijk ontbijten samen met mijn vrouwtje, denk aan croissants uit de ove, kerst stol, gebakken eitje etc, en in de avond uit eten met de schoon familie bij de chinees,, ja ik vind het ook apart bij de chinees met kerst, maar goed, tis meestal wel lekker eten daar!

2e kerstdag Brunchen met mijn eigen familie, bij mijn vader thuis! iedereen maakt wat dus dat word lekker smullen. en in de avond uurtjes gourmetten met mijn vriendin.

Ook vind ik het heerlijk om op 2e kerstdag een lekkere wandeling te maken, als het weer het een beetje toelaat.

En zo door de dag heen ben ik te vinden in de sportschool, en op me laptop om te vwc'en.

Blijft de sportschool gewoon open met kerst? ;)

Familie, familie, familie, familie, familie.
En lekker eten.
Ben wel benieuwd of er hier nog mensen zijn die kerst vanuit het Christendom gezien vieren?

Ik ga denk ik wat lekkers koken samen met mijn moeder. Geen idee wat. Ben nog druk opzoek naar lekkere dingen. Ik ben dus net als Kwintos opzoek naar iets lekkers. Misschien een idee om samen eens het web af te struinen Kwintos naar iets dat we in elkaar kunnen flansen met de kerst?

Door de pech die bij mij thuis heerst, ik kan niet lopen, vrouw gister geopereerd, Komen mijn ouders hierheen en voor ons koken en eten maken.
Oftewel heerlijk geregeld zo!

Ik ga denk ik wat lekkers koken samen met mijn moeder. Geen idee wat. Ben nog druk opzoek naar lekkere dingen. Ik ben dus net als Kwintos opzoek naar iets lekkers. Misschien een idee om samen eens het web af te struinen Kwintos naar iets dat we in elkaar kunnen flansen met de kerst?

Heb denk ik al een ideetje voor het hoofdgerecht.

http://www.okokorecepten.nl/recept/...lde-kipfilet-mozzarella-gewikkeld-ontbijtspek

of deze

http://uitdekeukenvanarden.blogspot.nl/2009/08/gevulde-kipfilet-met-pesto-en.html

Lijkt me best lekker en is erg makkelijk te maken.maar het kan ook totaal iets anders worden weet niet wat van ideeën jij hebt.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan