Gisteravond bij de demo geweest van de Kanonslag. Zoals verwacht was het erg druk. Ik was op tijd dus ben eerst door de showroom gelopen. Deze is mooi en ruim ingericht, echt een bezoekje waard.
Dan de demo; het begon iets later maar dat mocht de pret niet drukken. Tijdens de demo presenteerde de Kanonslag op enkele cakes na vooral Zena combinatieboxen. De demo eindigde met Tante Rikies Kruidentuin. Ik vond het slim dat de Kanonslag heeft gekozen voor het veel presenteren van combinatieboxen. Al hoorde ik links en rechts wel dat zij meer hadden gehoopt op 'goedkopere' losse cakes. Ik denk dan koop 4 losse cakes en je bent net zo duur als een combinatiebox maar ach het is de mening van die mensen.
De finale was weergaloos en top! Mooie hummercakes en Crackling waaier boxen. Persoonlijk erg genoten van de demo!
De Kanonslag is echt de vuurwerkwinkel van Rotterdam en omgeving. Ze weten wat ze verkopen en maken goed naam. Persoonlijk koop ik vooral eerder in het seizoen mijn vuurwerk maar het beste adres in de omgeving Rotterdam is en blijft de Kanonslag!