De Kanonslag Vuurwerk Capelle a/d IJssel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarnaast, een echte vuurwerkliefhebber kijkt naar in onze ogen naar zijn favoriete vuurwerk, niet naar wat die al dan wel niet gratis krijgt, maar kwalitatief minder vuurwerk afknalt.Fijne avond

Dat doe ik ook...
Daarom geef ik ook een flink bedrag uit en rijd ik half Nederland door om alles op te halen..bij ongeveer 3 winkels
Er zijn trouwens tegenwoordig ook vuurwerkwinkels waar je de gratis producten zelf kan uit kiezen.. dus geen kwalitatief minder vuurwerk.

Zoals ik het lees, is de doelgroep het gezin wat een beetje vuurwerk koopt.. Maar zeker niet de vuurwerkfreak en dat is natuurlijk ook ieder zijn ding..
Wel een supermooie winkel en het gratis eten is natuurlijk helemaal top!
Ik hoop ook dat jullie een superjaar hebben want ik heb het beste voor met alle vuurwerkwinkels.

Fijne Avond.

Ben hier vanmorgen voor het eerst geweest.
Kwam hier terecht omdat ik de 3e prijs bij de prijsvraag had gewonnen.

Maar wat super mooie en vooral ook ruime winkel is dit, auto echt recht voor de uitgang.
Hier ga ik denk ik volgens jaar een van me grotere bestellingen plaatsen :)
Lekker relaxt inladen en zeer vriendelijk personeel.

Foto's die ik vanochtend heb gemaakt bij deze dealer:

Kwam hier voor mijn prijs. Oliebollen waren lekker. Personeel was erg aardig. Mooie collectie/overzicht :) Was de moeite waard om helemaal uit Gouda voor te komen.

De-Kanonslag-2015-1.jpg

De-Kanonslag-2015-2.jpg

De-Kanonslag-2015-3.jpg

De-Kanonslag-2015-4.jpg

De-Kanonslag-2015-5.jpg

De-Kanonslag-2015-6.jpg

De-Kanonslag-2015-7.jpg

De-Kanonslag-2015-8.jpg

De-Kanonslag-2015-9.jpg

De-Kanonslag-2015-10.jpg

De-Kanonslag-2015-11.jpg

De-Kanonslag-2015-12.jpg

De-Kanonslag-2015-13.jpg

De-Kanonslag-2015-14.jpg

De-Kanonslag-2015-15.jpg

De-Kanonslag-2015-16.jpg

De-Kanonslag-2015-17.jpg

De-Kanonslag-2015-18.jpg

De-Kanonslag-2015-19.jpg

De-Kanonslag-2015-20.jpg

De-Kanonslag-2015-21.jpg

De-Kanonslag-2015-22.jpg

De-Kanonslag-2015-23.jpg

De-Kanonslag-2015-24.jpg

Ik mocht mij de gelukkige eerste prijswinnaar noemen van de prijsvraag die De Kanonslag in samenwerking met Vuurwerkcrew organiseerde dit jaar. Topwinkel met een mooie showroom en prima service, kan hem zeker aan iedereen aanraden. Het prijzenpakket was mooi samengesteld en had goede variatie, waarvoor dank namens mij en m'n straat (fotootje van de collectie staat in het topic van de prijsvraag). Ik kom zeker terug volgend jaar voor m'n vuurwerk hier!

Fijne winkel. Had een mooie korting gehad bij een grote bestelling :).
Hoe zit het trouwens met die bonuspunten actie? Wanneer is daar de uitslag van?

Jammer dat de gratis gekregen potjes kanonslag en time out allebei uit elkaar knalde. Verder was het allemaal in orde ! dit jaar kom ik weer shoppen denk ik zo!

Fijne winkel. Had een mooie korting gehad bij een grote bestelling :).
Hoe zit het trouwens met die bonuspunten actie? Wanneer is daar de uitslag van?

Dat is vreemd... Ik heb juist hier geen grote bestelling gedaan omdat je geen korting krijgt maar bonuspunten.. :bonk:

Ook dit jaar weer meer dan 100 prijzen te winnen op Facebook pagina - De kanonslag!!

Ook dit jaar weer meer dan 100 prijzen te winnen op Facebook pagina - De kanonslag!!

De kanonslag Capelle

Geef dit jaar weer tientallen zo niet dik over de 100 prijzen weg via Facebook
Volg nu de Kanonslag op Facebook : https://www.facebook.com/dekanonslag/

EN WIN!!!! DUS VOLG EN WIN ZAL IK ZEGGEN!!!

DIT JAAR OOK WEER EEN VUURWERKCREW PRIJSVRAAG, OOK DEZE ZAL BINNENKORT WEER TE ZIEN ZIJN!!

WIJ HEBBEN ER ZIN IN!!!

We zijn ook zeer zeker benieuwd naar jullie ervaringen afgelopen jaar bij een bezoek bij ons in de winkel! :)

Bijlagen

• gggg.jpg
    gggg.jpg
    166,4 KB · Weergaven: 0
Zie nu de foto's van herdervriend pas, ben nog nooit in deze winkel geweest maar er komt een heerlijke sfeer over zo van de foto's.
Ben erg benieuwd naar de actie's dit jaar.

ELKE DAG GAAT ER EEN PRIJS WEG (ZIE FOTO) OP https://www.facebook.com/dekanonslag/

ELKE DAG GAAT ER EEN PRIJS WEG (ZIE FOTO) OP https://www.facebook.com/dekanonslag/

Like dit beriht en doe dus elke dag meee!!!!

ddddd.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan