De jaarwisseling met een verbod..

Zowiezo leip gaan met cat1👍

Het is die ene buurman of vrouw die voor je gaat bellen bij de eerste knal en getuigd.politie rijd je staat in... ze bellen bij je aan... je kan niks meer.ze hebben vermoeden en een aanleiding.jij bent de sjaak... voor zo'n scenario zou ik bang zijn😅😅
Cat 1 per pallet in de vuurton, dan kan er in het beste geval wel iets van hoorbaar geluid vanaf komen.

Daar heb ik jammergenoeg ook last van😅
Die NSB buren zijn overal te vinden en er komt nog deze zomer een grote media campagne om dat gedrag aan te sporen. Als je besluit om te stoken met o&n zou ik in ieder geval aanraden om je feestartikelen pas op de 31e op te halen en lekker in de auto te laten staan tot ver in de avond. Als je om 0.00 gaat stoken zullen ze ook ongetwijfeld de sheriff bellen maar ik schat de kans heel erg klein dat ze daar direct op reageren aangezien ze het druk genoeg hebben met belangrijke zaken.

Ik zou in zo,n buurt 1 september lekker om de dag ofzo cat1 gaan afsteken en alles legaal😉
Dan stoppen ze wel met klagen...
Ook met F1 kunnen ze klagen en als ze aangeven dat ze er hinder van ondervinden wordt je geacht daar gehoor aan te geven en te stoppen met afsteken of dat ergens anders te gaan doen...

Als het echter het te verwachten gezeik is van zo'n betweterige natte tosti in de trant van "je mag helemaal geen vuurwerk afsteken en ik ga nu de politie bellen" (het zeikerige toontje moet je er zelf even bij verzinnen), zonder dat ze aangeven dat ze er hinder van ondervinden en/of je daadwerkelijk verzoeken om ermee te stoppen dan doe je feitelijk niets fout. Je kan dan wel verwachten dat er daadwerkelijk politie (of de Playmobil variant) langs gaat komen en die zullen je wel verzoeken om ermee te stoppen.

Back
Bovenaan