De grote Vuurwerkklok Pubquiz

Koningsdag, festivals, kermissen, wedstrijden noem het maar op. Het lijkt wel alsof alles gelegenheid is voor een vuurwerkshow. Test jou kennis over dit onderwerp tijdens de pubquiz!

FB_IMG_1616868754210.jpg

Ondertussen stromen de aanmeldingen al rijkelijk binnen. Geweldig freaks! Hierbij het zesde en laatste thema.

Een gokje wagen? Dit thema wordt een echte uitdaging zelfs voor de doorgewinterde liefhebber.:holland:

pubquiz-raad-het-vuurwerk.jpg

Liefhebbers!

De voorbereidingen zijn in volle gang. De aanmeldingen blijven binnendruppelen! :applause: Inmiddels zitten we op een gezellige groep van 25 deelnemers! Dat is een mooi aantal, maar er is nog genoeg ruimte over voor fanatieke liefhebbers en gezellige teams!

Heb je vrijdagavond 23 april nog niks gepland? Meld je dan nu aan voor een leuke avond met medefreaks uit het hele land!

Meedoen? Ga naar www.vuurwerkklok.nl/pubquiz en meld je (team) aan!:biertje:

Belangrijke update!

Nadat wij uitvoerig wat aspecten van de pubquiz getest hebben op organisatie en gebruiksvriendelijkheid willen wij een verandering doorvoeren. Eerder hebben wij gecommuniceerd de pubquiz te organiseren via Google Meets. Uit onze testen is gebleken is dat wij betere opties gevonden hebben.

Wat nu dan?
De pubquiz word nu (definitief) gehouden via Discord. Discord zal voor velen niet onbekend zijn. Dit platform bied de gelegenheid tot verschillende spraakkanalen. Hierdoor kunnen wij makkelijk in 1 kanaal de pubquiz presenteren en daarna kunnen de teams zich terugtrekken in hun team kanaal. Dit kan allemaal binnen een fractie van een seconden en een klein aantal muisklikken.

Alle deelnemers hebben een mail ontvangen met extra informatie. Heb je deze mail niet gekregen? Stuur mij dan even een privé berichtje.

Zojuist ook aangemeld voor de pubquiz. Vind het een erg leuk initiatief en kijk er alvast naar uit. Een quiz tijdens verschillende open dagen van vuurwerkwinkels waren ook altijd erg leuk en zeker gezien de onderwerpen van deze pubquiz heb ik er alle vertrouwen in dat het een gezellig avondje gaat worden.

Gezellig! Leuk dat je mee doet. :biertje:

Ondertussen zijn wij bezig met de laatste voorbereidingen en dan zijn we er ook volledig klaar voor. We hebben er alle 3 ook ontzettend veel zin in. :D

Morgen is het zover: De grote Vuurwerkklok pubquiz!

De inschrijving is gesloten en alle deelnemers hebben een mailtje gehad met de laatste informatie. Hopelijk hebben jullie allemaal je vuurwerkkennis opgefrist. Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in. :biertje:

Zijn er nog vragen of wil je je last minute toch aanmelden? Stuur mij even een privébericht en ik kijk of ik wat voor je kan doen. :)

Heren ik heb er zin in! De vragen zijn klaar, de quiz zit goed in elkaar en er zijn veel deelnemers! Poets je vuurwerkkennis maar vast op, want de categorieën Nederlands Consumentenvuurwerk en Vuurwerkgeschiedenis worden niet te makkelijk! ;-)

Tot morgen avond!

kunnen jullie de quiz vragen ook hier online gooien nadat de quiz afgelopen is.
lijkt me erg leuk om (voor spek en bonen) er aan mee te doen, alleen heb ik vanavond niet de tijd er voor helaas..

Heel veel plezier vanavond heren, helaas lukt het mij niet om mee te doen. Maar zie de ervaringen en vragen graag voorbij komen hier. Organisators, bedankt en veel plezier.

Dankjewel heren! Als het een succes is komt er vast en zeker een deel 2.

Tuurlijk! Als er interesse is dan wil ik de vragen (en antwoorden) zeker delen.:thumbsup:

Ik ben er na dit weekend een paar dagen tussenuit. Dus misschien komt het dan iets later.

Veel plezier vanavond en succes Yorick! Ik had er graag bij willen zijn maar kan helaas niet.

Wij kijken alle 3 terug op een succesvolle avond. Alleen maar positieve reacties en een gezellige club.

Ik had nooit durven dromen dat de Pubquiz vol kwam te zitten. Ik heb ontzettend genoten en ben onder de indruk geweest van de kennis van sommige leden. Pyrofan1 gefeliciteerd met je eerste plek :handsup:

Hopelijk binnenkort nieuws over een eventuele 2.0 versie.

Ik zal proberen om morgen de vragen en antwoorden online te zetten.

Goed gedaan Yorick en de rest van het team !
Was gezellig ! ik denk dat ik redelijk veel vragen goed had.... tot aan productkennis ... Daar gaat het even fout hahahhaa ! Maar nogmaals het was leuk om te doen en ben benieuwd of er een 2de editie komt !

Ik vond het gisteren erg leuk en gezellig.
Leuke vragen, waarvan sommige best wel moeilijk zijn.

Hopelijk snel nog een keer.

Goed georganiseerd.
Keep up the good work!

Back
Bovenaan