De gelderlander zoekt vuurwerkslachtoffers.

Ze kunnen ook op zoek gaan naar liefhebbers die de veiligheid in acht nemen...
Maakt het artikel positief, ow wacht, dat is nou juist het probleem natuurlijk... :frusty:

Ze zoeken specifiek naar een stagiair journalist die zijn vingers eraf geknald heeft en blind is, om over het spektakel vuurwerk te schrijven en om die manier aan de maatschappelijk wens van reintegratie van arbeidsongeschikten te voldoen.

Voor de sollicitatie is het een must als je beelden kan overleggen van zelfgemaakte vuurwerkbommen. Bij goed functioneren kan men promoveren tot medewerker Taskforce Bommenbrigade waarbij je de functie van ervaringsdeskundige zal gaan bekleden.

Salarisindicatie: 0,- euro. Je behoud je vrijheid en mag gratis filmpjes van vuurwerkbommen uploaden op jijbuis.

Tot zover een bericht met grote nieuwswaarde van de Vrije Werkloze Comedianten club.

:D

Ze kunnen beter op zoek naar een liefhebber inderdaad.
Ik zie het artikel nu al weer in de krant, vuurwerk is gevaarlijk en we hebben hier een aantal slachtoffers, allemaal 'stemmingsmakerij'
Zo las ik vandaag een stukje in de krant over gevaarlijke lawinepijlen zonder stok, die de laaste tijd heel veel opduiken en 'extreem gevaarlijk zijn', het ging hier om de zink 902 (fototje stond er bij) naar mijn weten worden die al minimaal 10 jaar geleverd zonder stokken, de onwetende mensen weer angst in boezemen, ik hoop dat mensen dat beseffen die hier op het forum zitten en eventueel een ongeluk hebben meegemaakt.

Ze kunnen ook op zoek gaan naar liefhebbers die de veiligheid in acht nemen...
Maakt het artikel positief, ow wacht, dat is nou juist het probleem natuurlijk... :frusty:

En zo zat ik ook te denken Mike. Had liever gezien voor liefhebbers die weten hoe ze ermee om moeten gaan. Maar helaas t was niet zo.

Zullen we met z'n allen onszelf aanmelden? Als zijnde slachtoffer van een geweldige hobby, een verslaving? En dan in het interview klagen dat het zo veel plezier met zich meebrengt, dat we uren op internet moeten spenderen en dat we dagenlang nauwelijks kunnen slapen van de spanning? :shy:

Het kan overigens wel, positieve berichten in de krant. Zie de actie van Vincer van vorige maand.

Misschien in de toekomst maar even kijken op welke manier vuurwerk wel positief in het licht in de media geplaatst kan worden. Alhoewel het volgens Nick verdomd moeilijk is een goed stuk te schrijven.

Overigens heb ik contact gehad met een vertegenwoordiger van een groot mediabedrijf. Berichten met daarin een inhoud van grote maatschappelijke waarden willen zij doorgaans gratis plaatsen.

Dus als er leden zijn die bv een show schieten voor een kindertehuis of GGZ instelling met zwakbegaafde kinderen, net zoals Gerwin dat gedaan heeft, dan biedt dat opties om vuurwerk op een positieve manier in de media te krijgen.

Wordt gek van dit soort media. Schande dat ze dit uberhoud durven te vragen!

Schande als in, ze maken onze hobby kapot.
Maar tonen ook 0% respect jegens de so's.

Volgens mij hebben ze iemand gevonden want ik las vandaag in De Gelderlander een stuk over een meisje dat tijdens de jaarwisseling het slachtoffer was van een stuk beton uit een 'betonstrijker'.

Back
Bovenaan