Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thanks voor de positieve reacties allemaal!
Momenteel zijn wij alweer druk bezig met de voorbereidingen van het nieuwe jaar.
Mogelijk dat er dit jaar bij ons ook wat freak acties voorbij zullen komen.
Hou deze topic en onze facebook pagina dus goed in de gaten de komende maanden![]()
Klinkt inderdaad goed..Ben benieuwd naar wat de driesprong ons voor mooie freakacties gaat brengen![]()
Ik geloof er geen woord van dat ze met een freakactie komen, ze zijn namelijk in al die jaren nooit echt actief geweest oo het forum en ook de laatste maanden is die persoon van hun maar twee of drie keer online geweest en nauwelijks vragen beantwoordt.
Het zou mij zeer verbazen als ze met een freakactie zouden komen en zo ja dan vraag ik mij af of het een interessante gaat worden.....
Ja dus? Wacht nou maar eerst de actie af voordat je op de zaken vooruitlopend er al over gaat oordelen...
Ik geloof er geen woord van dat ze met een freakactie komen, ze zijn namelijk in al die jaren nooit echt actief geweest oo het forum en ook de laatste maanden is die persoon van hun maar twee of drie keer online geweest en nauwelijks vragen beantwoordt.
Het zou mij zeer verbazen als ze met een freakactie zouden komen en zo ja dan vraag ik mij af of het een interessante gaat worden.....
Inmiddels een maand verder maar nog geen berichten.... ??
Beste Torrr.
Allereerst heb ik het niet over posten van jou of Kratos.
Ik bedoel meer algemeen en in meerdere topics.
Gr
Marchel
Ik wil geen kolen op het vuur gooien maar.....
Waarom zoveel stress.
Houd er rekening mee dat het niet vanzelfsprekend is dat winkels dit soort acties opzetten!!!
Het is goodwill en geen plicht.
Soms zie ik reacties voorbij komen( niet alleen hier )waarbij ik soms denk. ...je gooit je eigen ramen in.
Ja dus? Wacht nou maar eerst de actie af voordat je op de zaken vooruitlopend er al over gaat oordelen...
En hoe lang geef jij bedrijven/personen voor dat je gaat oordelen en niet op de zaken vooruit loopt ?
er wordt hier wederom over een tijd gesproken die ze niet waar maken, daar doelde ik destijds al op, maar kom : brand me maar weer af![]()