De driesprong zoetermeer online

in welk jaar heeft de driesprong XXL verkocht dan? ik kan mij alleen broekhoff en diamond herinneren...

Foldertje gisteren ook gehaald, ben erg blij dat de vulcanix er nog te koop zijn.
Andere toppers: falcon, anaconda en screamer king.

Foldertje gisteren ook gehaald, ben erg blij dat de vulcanix er nog te koop zijn.
Andere toppers: falcon, anaconda en screamer king.

Inderdaad is dat mooi, wel valt mij op dat de folder bijna een kopie is als die van vorig jaar, oftewel : echt iets nieuws zit er in mijn ogen niet tussen.

Inderdaad is dat mooi, wel valt mij op dat de folder bijna een kopie is als die van vorig jaar, oftewel : echt iets nieuws zit er in mijn ogen niet tussen.

Nee precies, het blijft ook gewoon een goed lopende winkel. Niet zozeer door het assortiment, maar door de aankleding (het is natuurlijk ook wel een tuincentrum) en de goed geregelde verkoop.

Maar inderdaad, ik vind het assortiment eerder wat achteruit gegaan, vooral omdat de fallin leaf's van broekhoff er niet meer te koop is.

Maar inderdaad, ik vind het assortiment eerder wat achteruit gegaan, vooral omdat de fallin leaf's van broekhoff er niet meer te koop is.

Dit heb ik twee jaar geleden al eens laten doorschemeren, dit jaar nog maar eens een balletje opgooien :wink:

Ik vind het assortiment behoorlijk tegen vallen eerlijk gezegd

Die gedachte deel ik met jou want ook ik vond het echt een "flut" assortiment, zeker als je het afzet tegen de voorgaande jaren. Te veel dure producten en naar mijn mening te weinig voor de man met de iets minder gevulde beurs.

Helemaal mee eens! Normaal haalde ik hier toch wel een paar mooie dingen weg. Nu maar alles bestellen bij haokan!

Wat ik zie op de vuurwerkmania site gaan ze dit jaar vuurwerkmania verkopen.
Weer iets mooois in de buurt.
Denk de vervanger voor bepaalde schuurmans artikelen.

Ze hebben inderdaad een sterk assortiment dit jaar,vorig jaar was het maar zozo.

ga dit jaar hier shoppen.:D de vuurwerkmania en ook de feilong collectie ziet er prima uit iig,mooi spul.

Back
Bovenaan