Voor het eerst bij De Driesprong besteld in het voorjaar van 2020, daarna kwam een hoop ellende en heb ik heb eerste jaar de orders terug gehaald, omdat ik verder nog geen ervaring had met dit bedrijf. Tweede jaar de order laten staan toen bleek dat er nog een jaar een verbod werd afgekondigd.
Bij het ophalen op 29 december 2023 was het één groot drama met ophalen. Losse verkoop was 's morgens al direct stil gelegd en wij stonden in de avond zeker 3 uur te wachten op ons Vuurwerk. Er bleek van alles mis met het transport te zijn dat vanuit de importeur veel te laat binnen kwam. Aantal producten konden ze echt niet meer vinden en daar hebben wij toen keurig vervangers voor gekregen.
28 december 2023 o.a. Vuurwerk ophalen bij De Driesprong, want de prijzen en het assortiment spraken mij weer aan. Lekker rustig bij aankomst, strak georganiseerd, bon scannen, bakkie koffie erbij... Mijn zoon nog even aan het rad laten draaien voor vijf piek, uit het OP=OP rek nog een leuke cake gekocht.
Na 15 minuten zag ik wel heel erg veel mensen vertrekken met enorme bestellingen die ook later binnen kwamen. Ben toen maar even gaan vragen waar mijn order bleef, en wat denk... order pleite
Twee man druk mee bezig geweest, heb in totaal 30 min. gewacht na binnen komst en kreeg als goedmaker nog een extra potje
mee.
Ondanks deze twee ervaringen besteld ik volgend jaar gewoon weer bij tuincentrum De Driesprong in Zoetermeer.