Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eens, hij heeft de zaak overgenomen met de wetenschap dat het wel eens gedaan kan zijn in Apeldoorn met de VW verkoop.Rare jongens daar in Apeldoorn. Nu even zonder gekheid. De regering had het nooit in handen van de gemeentes mogen geven. Elke gemeente loopt of zit te denken, zullen we het verbieden of laten we het doorgaan. Bij de ene pakt het goed uit bij de ander fout.
Maar ik bekijk het anders hij wou 2 jaar geleden verkopen hij nam het over van zijn spaargeld. Tja dat noem ik gewoon ondernemersrisico want de discussie speelt daar al een poos ook 2 jaar geleden.
Inderdaad hopen dat hij mag verkopen en dat het niet verboden wordt maar ik zou nooit te nimmer ook 2 jaar geleden niet een vuurwerkwinkel durven openen met een discussie in de gemeente.
Tja dat noem ik gewoon ondernemersrisico
Ik vind dat we als freaks wel iets meer respect mogen tonen voor ondernemers die ons willen voorzien in onze hobby.
De beste man doet helemaal niets verkeerd met de verkoop ervan, het zijn alleen de "experten" in de Gemeente Apeldoorn die totaal falen.
Een falende overheid en incompetente politici zeker niet verwarren met ondernemersrisico van een hardwerkende zelfstandige.