De dag voor oud en nieuw !!

Dalijk maar eens richting de werkplaats, laatste dingetjes aanbrengen op de opengesneden gasfles die als carbid kanon gaat dienen en nog een stukkie buis zoeken om pijlen mee te schieten.

Vandaag beetje gamen, beetje TV kijken enzo
Vanavond vast mijn tas inpakken voor morgen :) rond 23.00 slapen en dan hoop ik dat ik om 9.00 wakker ben, liever niet eerder :P

Daarna wordt ik opgehaald om 9.30, ben daar dan rond 9.40-9.45 even vuurwerk daar in de kamer zetten, rond 9.55 mijn 10.00 uur project klaarzetten en dan is de dag begonnen :D

Ik had gewoon een keuze voor mijn dagbesteding;

De 29ste had ik een verjaardag waarvan ik om 01:00 weg ging. Redelijke tijd in bed dus.

Vandaag lekker uitgeslapen en kon mee naar kennissen van de camping, of thuis blijven.
Eerste is dagvullend, maar ben voor het tweede gegaan. Thuis lekker wat projectjes gemaakt, wat Cat. 1 afsteken en vanmiddag of vanavond even naar een maat toe denk ik.

De dag alweer bijna om! Ben even naar familie en de Makro geweest. Net een doorlontprojectje af (4x Laser van Weco) en nu alleen nog even spullen voor morgen klaarzetten en de Event 4 seasons doorlonten!

Ik had gewoon een keuze voor mijn dagbesteding;

De 29ste had ik een verjaardag waarvan ik om 01:00 weg ging. Redelijke tijd in bed dus.

Vandaag lekker uitgeslapen en kon mee naar kennissen van de camping, of thuis blijven.
Eerste is dagvullend, maar ben voor het tweede gegaan. Thuis lekker wat projectjes gemaakt, wat Cat. 1 afsteken en vanmiddag of vanavond even naar een maat toe denk ik.

Pffff... Krijg net een belletje van m'n ma dat ze lekker met die kennissen gaan uit eten.. Nu baal ik zeg maar wel een beetje. Had een leuke dag vulling geweest..

Achja, de patatboer is geduldig zeg ik dan.

lekker alles klaar gezet, thuis dan zodat we tijdens het aftellen goede uitzicht hebben..

me auto verplaatst naar me opa voor want die komen naar hier en verder in de straat steken ze niks af.... en olibolen etc gemaakt

Sterkte, ik was om 15:00 wakker nu aan de koffie zo eten en dan beetjetv kijken tussen door wat stoken misschien vanavond een pijl de lucht in sturen.

De dag ben ik weer goed doorgekomen!

Straks een Wenspijl voor me pa, die eigenlijk jarig zou zijn vandaag!
Wenspijl heb ik gekocht van een prijs van Lesli t.w.v. €100,-

Straks nog tassen indelen, projecten bouwen!

Back
Bovenaan