De Carlton Vuurwerk Westland

moontan

VWC lid
De Carlton Vuurwerk
Naaldwijkseweg 257
2691 PV - 's-Gravenzande
T. 0031(0)174 - 412997
F. 0031(0)174 - 420499

website:
http://www.decarltonvuurwerk.nl/

Collecties 2008-2009:

Collecties die we gaan voeren zijn:

. Broekhoff
Standaard pakketten,
Knalvuurwerk

. Pyropower,

. Crown Collection

. Westland” vuurwerk

. Wolff
Dynasty Collection

Leuk filmpje en bedankt voor het plaatsen. Ik had al veel over de winkel gehoord maar er nog nooit een blik van gezien. Wel een goede opmerking van die jongen in de bunker : dikke bertha pakkeet is meer voor de kleine kinderen :bonk: foei, mag niet hahaha

mag hopen dat de folder die nu te zien is op de site niet de officiele is want dan wordt ik erg verdrietig

Gelukkig is dit niet de officiële folder deze is van vuurwerkexpert zelf en niet van de carlton , ook de gratis producten zijn anders :p.
Morgen dan maar toch even de folder oppikken bij de carlton

Ik heb vandaag de folder gehaald en hij lijkt er niet eens op het is echt een geweldige folder, met geweldige prijzen zoals: de wave willow 17,99
thunder king : 2,49
en deze vind ik het beste silver salute: 18,99

De crisis is ook in het Westland behoorlijk heftig. Voor het eerst sinds ik me kan heugen geen demo dit jaar.

De crisis is ook in het Westland behoorlijk heftig. Voor het eerst sinds ik me kan heugen geen demo dit jaar.

Wij hebben jaren deze demo gedaan voor de carlton,de reden is dat er géén demo is de nieuwe veiligheidsafstanden.
Deze nieuwe afstanden zijn niet te halen op hun eigen terrein.

Wat waren ze dit jaar waardeloos
ben dit jaar op verkoopdag twee geweest mega druk en niet erg vriendelijk
me vuurwerk werd in een tas gepropt even snel tussendoor zeggen dat erg iets was vervangen en hoppa de deur uit .

eenmaal thuis kwam ik er achter dat de red basterds waren vervangen en dat me gratis vuurwerk was vergeten.
Dus maar op zoek naar een andere dealer

Wat waren ze dit jaar waardeloos
ben dit jaar op verkoopdag twee geweest mega druk en niet erg vriendelijk
me vuurwerk werd in een tas gepropt even snel tussendoor zeggen dat erg iets was vervangen en hoppa de deur uit .

eenmaal thuis kwam ik er achter dat de red basterds waren vervangen en dat me gratis vuurwerk was vergeten.
Dus maar op zoek naar een andere dealer

Dat zou mij ook niet lekker zitten als dat mij was gebeurt maar misschien was het een incident, ik bedoel dat je net de verkeerde persoon trof ? Ik zou ze gewoon benadert hebben of het alsnog doen en het probleem uitleggen en dan eens kijken wat voor een reactie je terug krijgt ?

het was niet alleen de slechte service maar ook de kwaliteit van het vuurwerk was dit jaar beroerd.(zeg niet dat aan hun ligt)
ook het assortiment is veranderd en in mijn ogen niet ten goede.
vond de westlandlijn altijd goede kwaliteit voor een mooie prijs.
ook de prijs is erg omhoog gegaan en het loont nu om toch wat verder weg te kijken voor toch goedkoper vuurwerk.
voor het eerst in een andere provincie geweest en daar hele goede ervaringen opgedaan zeker tav service .

heb na me bestelling nog wel een mail gestuurd naar carlton daar ik vanwege me werk niet meer langs kon gaan maar tot heden nooit geen bericht terug. wil ze niet neerzetten als slechte winkel maar ik ben geen vaste klant meer

Op de website www.actievandedag.nl zijn nu voor 19,95 kortingsbonnen te koop van 50 euro je moet alleen wel voor 80 euro bestellen.
Heb het net geprobeerd bij dealer de carlton in s'gravenzande en bijvoorbeeld de Zena mayhem kost dus nog maar 35 euro plus 19,95 van de kortingsbon is 55 euro scheelt toch weer 30 euro.
geld denk ook wel op andere cakeboxen
Je kan alleen maar 1 bon per bestelling invoeren.
doe er je voordeel mee zou ik zeggen

http://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/02-12-2014-vuurwerkexpert-vuurwerkbon

Back
Bovenaan