De beste bij Original verkrijgbare knallers op een rijtje

Weer een mooi vergelijking filmpje zoals we gewend zijn !!
Alleen stottert het filmpje heeeel erg dat is jammer.
Meschien nog een keer oploaden zodat we een betere indicatie kunnen krijgen.
Kan ook aan mijn computer liggen natuurlijk.

Hier doet het filmpje het gewoon goed hoor. Maybe moest hij nog even bufferen?

Mooi vergelijkings filmpje in iedergeval! Jammer alleen dat de lokatie redelijk open is, vind alles nu wat schel klinken, maar goed, zo blijft er altijd wel wat te zeiken natuurlijk... Goed initiatief, thanks!

Mooi filpmje, zo kun je de knallen goed inschatten.
Bij mij werkt het overigens ook goed :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Film werk gewoon. Dank voor Corné en cornuit voor het testen van deze geweldige knallers.

Mammoth klinkt toch 't hardst, ik hoor geen verschil tussen Nuke Bang en Thunder Cracker.

dank voor 't filmpje!

mooi filmpje.
Ik vind al dit soort knallers wel aardig bij elkaar in de buurd komen.
Wat nu harder gaat enzv laat ik even in het midden.
Ik bekijk onderandere de rook ontwikkeling om dat dat ook wat zecht.
En luisterend na de echow kom je ook weer een stukje verder.

dank corne

Kan dit filmpje ook op youtube worden geupload? Vimeo doet het bij mij nooit. En misschien voor meerdere mensen handig?

Mooi vergelijkings filmpje Corne bedankt voor het delen en ik vind de thunder cracker eigenlijk best goed gaan,wat vond jij?

Zulke knallen kun je het beste zelf ervaren. Ik weet dat sommige knallers op film een dezelfde indruk geven, terwijl het in het echt heel anders ervaren is. Het kan zijn dat de Nuke Banger meer druk geeft dan de L01t Toffee, en de Mammoth weer wat feller is, terwijl een camera het geluid allemaal het zelfde opneemt.

Filmpje draaide uitstekend bij mij. Bedankt voor het delen ervan en inderdaad wat ruben zegt als je het zelf ondervindt knalt het 1 nog harder als het ander. Daar kan ik me helemaal in vinden heb het zelf namelijk ook al een paar keer ondervonden.

Gemengde gevoelens... echt super dat er nieuwe knallers komen en ben erg benieuwd wat het word.. en jammer dat het zo laat in het jaar komt ( voor mij laat dan ). Njaa volgend jaar weer een kans:)

Veel berichten moeten verwijderen. Laten we het eens gaan hebben over het filmpje en niet over of het hier wel of niet hoort.
Verder wil ik dat iedereen elkaar met respect behandeld, zo niet dan volgt er een waarschuwing. Amen! :)

Back
Bovenaan