De beloofde fotos

alexy

VWC lid
Hehe, iets langer dan 1 dag nadat ik ze had opgehaald.. Beter laat dan nooit, laten we he daar maar op houden... De dummys:)..

(voor alle fotos: klik voor een vergroting)

Thuis aangekomen na een lange saaie treinreis:

Beetje uitgestald:

(hoofd kwart slag naar recht draaien:bonk::frusty:)

Moet ik nog ergens neerzetten:

Zoo dat waren dan alle foto's.. :)

Prachtige foto,s Alex.
Je hebt heel wat staan nu. En ik zie dat er veel merken vertegenwoordigd zijn.
Ik neem aan dat je dit alles niet met de trein hebt opgehaald. :p

:bye:

Prachtige foto,s Alex.
Je hebt heel wat staan nu. En ik zie dat er veel merken vertegenwoordigd zijn.
Ik neem aan dat je dit alles niet met de trein hebt opgehaald. :p

:bye:

Alles is met de trein gedaan:D.. 4 boodschappentassen helemaal vol:D:p... (en al die conducteurs "heeeey wacht is even, dat mag niet hé" moest ik uitleggen dat het dummys waren.. gelukkig stonden er op een aantal dingen stickers met de text "dummy sample":p)

Zo dat zijn een flink aantal :) En dat heb je dan helemaal in je eentje gehaald ?? Respect man :)

Woohoo! Mooie collectie dummy's Alex! Daar moeten we maar respect voor hebben. Enne, niet stiekem wat op je collectiefoto proppen :D

Zo wat een mooie collectie van dummie's alexy. Je hebt wel mazzel gehad dat ze niet verde zeurden, zelfde geld hadden ze moeilijk gedaan en de politie gebeld. Ok, je doet wel niets fout, maar alle tijd wat verloren gaat enzo.

Supper collectie.

Erg mooie dummy's hoor:) je moet wel erg veel plek hebben wil je dat allemaal neer willen zitten. heb zelf al moeite om me eigen vuurwerk goed op te bergen laat staan dat er nog zoveel dummy's bij moesten:D:p maarja het levert wel weer leuke plaatjes op.

Zo wat een mooie collectie van dummie's alexy. Je hebt wel mazzel gehad dat ze niet verde zeurden, zelfde geld hadden ze moeilijk gedaan en de politie gebeld. Ok, je doet wel niets fout, maar alle tijd wat verloren gaat enzo.

Supper collectie.

Ja klopt, was ook wel blij dat ze me geloofde (en weer een mooie smokkeltruuk erbij, "dummy sample" stickers:devil:).. En al die mensen op het station me ook nakijken, overal staken pijlenpaketten boven uit:D... Had over 2 tassen vuilniszakken gedaan maar dat hielp ook niet geweldig..

Haha en Kevin ik heb dan het "geluk" dat mijn ouders zijn gescheiden, dus ik heb nog een huis om vol te zetten met alle pijlen en de 2 'chinese pakketjes' die ik nog heb:D..

Iedereen bedankt voor de leuke reacties trouwens:bye:!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan