Dazzle Dust

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SH029
Artikelnaam: Dazzle Dust
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 1 shot
Effectomschrijving: Single shot. Een fantastische effect van gouden brocade palm en knal. Maximale vulling in 1 shot. NIEUW IN NEDERLAND.

Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: Volgt

SH029.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
En ik heb de film gevonden :D
Had zelf niet verwacht dat dit iets zou worden, lettend op de verpakking.
Maar als we uitgaan van het filmpje vind ik hem verrassend mooi!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik ben nooit zo van de singleshots en pijlen. Deze lijkt me echter wel mooi.
Afgaande op het filmpje. Wat richardus zegt. Hij blijft mooi hangen en dat heb ik ook wel anders gezien.
Nu maar hopen dat het een keer op een demo geschoten word en er een mooi prijsje aan hangt. Misschien dat ik dan een keer voor de single shots ga.
greetzz

Och, voor de grotere singleshots betaal je nu eenmaal meer. De prijs is niet laag te noemen, maar het verbaast me totaal niet.
Hoop dat hij daadwerkelijk zo goed is. Wat meer goede, grote singleshots op de Nederlandse markt is niet verkeerd.

10 euro, niet te geloven hahaha :bonk:
Maarja het is natuurlijk wel nederland heh :D

Dus? Dat betekent niet dat die prijs zo belachelijk hoog moet liggen.

Het ligt gewoon aan schuurmans. Er zijn zat andere importeurs met ook een single shot maar die zijn zeker geen 10 euro per stuk.

10 euro in 1 boeket... 3 a 4 seconden.... :bonk:

Wow, wel een mooie single shot. Verleden jaar had ik de Fear single shots van Thor, en de super shock. Wel werden die per 3 en per 6 verkocht als ik mij niet vergis. Maar ik denk dat deze een stuk groter zijn, ook qua effect. Het is inderdaad wel veel geld voor één single shot. Maar zo te horen gaat hij verkocht worden bij de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Wow, wel een mooie single shot. Verleden jaar had ik de Fear single shots van Thor, en de super shock. Wel werden die per 3 en per 6 verkocht als ik mij niet vergis. Maar ik denk dat deze een stuk groter zijn, ook qua effect. Het is inderdaad wel veel geld voor één single shot. Maar zo te horen gaat hij verkocht worden bij de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Hij is 1.8" en ik vind hem helaas geen €9.95 waard.
Dus hij komt er niet ook al is hij mooi.

Tja,,, dat is inderdaad iets minder, best wel prijzig.... Maar daar integen is-ie wel leuk die single shot...Even nog over denken dus....:frusty::bye:

Bij ons is een dealer die de 2e gratis geeft!!!

dus 2 voor 10 euri toch goeie actie, die dealer staat bij de vuurwerkwinkels met actie in friesland!:D:D

Dus? Dat betekent niet dat die prijs zo belachelijk hoog moet liggen.

Het ligt gewoon aan schuurmans. Er zijn zat andere importeurs met ook een single shot maar die zijn zeker geen 10 euro per stuk.

10 euro in 1 boeket... 3 a 4 seconden.... :bonk:

Ja schuurmans kan er wel wat van moet ik zeggen, maarja het werkt blijkbaar wel want dit is al jaren zo :bye:

Ik heb er €8 betaald, het is echt afrader (weer).
Omdat het effect klein is en maar 2s blijft hangen :angry:
oordeel zelf:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan