Day after fotos 2023/2024

Ik denk alleen maar....je zal die t*ringzooi op moeten ruimen... :bonk:

Hier gaat alles de vuurton in, hoef alleen maar de resten (die klote rondjes) op te vegen...

Hier gaat alles de vuurton in, hoef alleen maar de resten (die klote rondjes) op te vegen...

Ook nooit begrepen al dat gesleep met die cakes/compounds in kofferbakken en aanhangers.

Er zijn gemeenten waar je dit gratis mag afvoeren. Hier in Tilburg mag je over restafval €0,25 de kilo betalen. Dat is uiteraard voor iedere vuurwerkfreak hier maar 25KG (-het kruit) dus voor €6,25 ben je er vanaf, haha. :handsup:

Ja zodra er een doos bij mij in de fik gaat, gooi ik de rest erbij. Hoef ik sochtends alleen nog maar klei in de groene container te scheppen

As is koolstof net als alle organische materiaal. Klei is een grondsoort en dat belandt ook in de groene.

Incorrect, as is een al vergaande (verbrande) grondstof, dit betekend dat het niets meer doet op een compost hoop waar het groene afval beland. As hoort dus bij het restafval net zoals niet organisch maar het bewerkte klei wat in cakes bevind

Back
Bovenaan